Het is lekker weer buiten en we willen graag buiten zitten, maar dat kan niet. Onze dochter is wel aan het proberen maar echt lopen kan ze nog lang niet. We hebben buiten tuintegels en geen gras oid waar ze lekker op kan zitten. Mijn vraag is of er iets in de handel is, niet te duur, wat we op de tegels kunnen leggen, zodat ze in ieder geval buiten kan spelen/zitten. En dat ze ook lekker kan zitten en niet op de harde tuintegels zit. Weet iemand iets?
Misschien zo'n groot speelkleed van kidz impulz? is alleen wel duur...zo'n 70 euro. Maar hij is wel lekker dik. En verder misschien een stuk nep gras? een oud dekbed? een plaid?
Je bedoeld van die grote foam puzzel tegels neem ik aan? Echte rubberen tegels kunnen namelijk best heet worden in de zon.
Ik zou foampuzzelstukken kopen. Kun je daar ook evt een badje ofzo op zetten. Wij hebben wel gras, maar dat vind hij nog een beetje eng.
Ik zou inderdaad foampuzzelstukken kopen, kosten niets of het boxkleed buiten leggen. Dan kan ze daar zacht zitten. Maar waarom zou ze niet over de tegels mogen kruipen? En erop zitten kan ook wel zonder dat ze er last van zou krijgen. Hier heb ik gras, maar de kinderen kruipen ook weleens over de tegels en hebben er geen last van. Hooguit slijt de kleding wat sneller.
Ik heb een kleed buiten liggen, maar daar kruipt meneer vanaf. Hij vindt kruipen en zitten op de tegels ook prima, al merk ik dat hij af en toe wel last van zijn knietjes heeft met een korte broek....
Bedankt voor de tips! We hebben zelf, of mijn man dan, laat ik niet met de eer gaan strijken haha , al de oplossing gevonden. Hij ging naar de gamma voor een parasol en hij kwam terug met parasol en met een grasmat, is dun met nopjes onderaan en zit verrassend zacht, alhoewel ie best dun is. En 17 euro maar. Koopje.