tandjes krijgen? Welk middeltje verzacht de pijn?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lianne, 10 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Kan iemand mij vertellen welke middeltjes er goed werken bij pijn in het mondje van tandjes krijgen?

Dimphy kwijlt enorm, en begint nu overal op te kauwen, zit niet lekker in haar velletje dus ik heb het idee dat de tandjes in de weg zitten.

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Je hebt Dentinox. Das een klein flesje. Ik heb het ook gekocht (nog niet nodig gehad). Er staat op dat je een beetje er van op een wattenstaafje moet doen en dit op de plek wrijven waar het tandje door komt. Of het werkt weet ik nog niet... Gewoon verkrijgbaar bij de drogist.

Hier staat er mee over:

http://www.drogisterij.net/2272025/P/2272025/direct

Gr Otje

3. Niet meer actief

Ik gebruik Chamodent druppels van VSM..hier helpen die druppels goed..

4. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    idem dito

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik gebruik dit ook en het helpt goed!

6. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    die heb ik ook geweldig!

z ehadden hier ook andere druppels di eje met een wattenstaafje aan moest brengen die verdoofde dan de plek ofzo dit durfde ik niet zo goed aan vind het een beetje eng idee dat het plekje dan verdoofd is...

7. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik vind dentinox beter werken dan chamodent. Chamodent moet je blijven gebruiken ook las ze even een dagje gene last hebben.

Dentinox smeer je precies op het zere plekje en werkt vrijwel meteen. Het is absoluut veilig en ik weet nog wel dat Lars het heerlijk vond, die zoog nog aan het wattenstaafje ook als ik niet uitkeek.

wat ook helpt, ff je vinger wassen en heel hard op de plek duwen waar de tand komt. Klinkt gemeen maar het lucht ze erg op. Doordat de tand tegen het tandvlees duwt komt er spanning op te staan. Als je er met je vinger over heen gaat maak je het soepeler.

8. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Dentinox, prima middel

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hier ook Dentinox. Werkte heel erg goed!

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier ook Dentinox.
    Ook Sam vindt het erg lekker om op het wattestaafje te zuigen.

Nu zien we haar eerste tandje al zitten alleen weet ik niet of ze er last van heeft (in ieder geval niet heeeel veel last).

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Jeetje! Dan is jouw meissie ook vroeg met tandjes terwijl ze zo vroeg geboren is! Ik vond Tymen al vroeg. Tymen had zijn eerste met 6 maanden, gecorrigeerd 5 maanden.

12. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Helemaal mee eens :D !

liefs, misspuma

13. Niet meer actief

Is dat zo? Wist ik niet eens..ik geef het hem alleen als hij er last van heeft en dat gaat prima..staat volgens mij ook op het doosje dat je, als ze er last van hebben, 3 druppels kan geven..maar niet dat je het moet blijven geven..maar ik kan het ook fout hebben nu hoor :oops:

14. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Dentinox :thumup: !

15. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Hoi,

Ik had eerst Dentinox gekocht maar had ook het idee dat dit niet werkte. Djaydee vond het ook niks, ze houd stevig haar lippen op elkaar als ik met het wattenstaafje aan kom, ze vind de smaak verschrikkelijk. Nu heb ik chamodent en dit gaat uitstekend, ze smakt zelfs, en ze huilt nu helemaal niet meer, en met Dentinox wel.

Groetjes Monique76

16. Es1981

Es1981 Actief lid

Inky schreef:
    Chamodent moet je blijven gebruiken ook las ze even een dagje gene last hebben.

Is dat zo? Wist ik niet eens..ik geef het hem alleen als hij er last van heeft en dat gaat prima..staat volgens mij ook op het doosje dat je, als ze er last van hebben, 3 druppels kan geven..maar niet dat je het moet blijven geven..maar ik kan het ook fout hebben nu hoor

17. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Wij gebruiken zowel Chamodent als dentinox!

Op dit moment krijgt Gijs voor de nacht zelfs een zetpilletje.

Maar hij krijgt dan ook 6 tandjes in eens en geloof me daar is geen middel tegen bestand.

Maar we zijn er bijna doorheen hihi

18. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Heb dentinox gebruikt, hielp erg goed en verzacht, ze zoog altijd op het wattenstaafje!

jessica

Deel Deze Pagina