ik zag in het foldertje van de babypark dat er nu ook lief lifestyle autostoelen tekoop waren. niet erg duur, maar geen idee of deze wel goed zijn. ze zijn net op de markt maar zijn er al mensen die deze stoel hebben aangeschaft? Zelf hebben we voor onze dochter een tobi maar persoonlijk vind ik de stoel niet prettig in gebruik. onze dochter kan zich op een of andere manier steeds uit de stoel wurmen en zit dan ook vaak los in de stoel vind het doodeng. (en ik trek hem zelfs goed strak de gordels) zoek daarom een andere autostoel en die van LIEF leek me wel mooi en betaalbaar.
@jongmama, ook ik wou kijken, hebben voor onze middelste ook een Tobi, maar zei wurmt zichzelf er ook steeds uit, en voor de jongste moeten we binnekort ook een andere autostoel gaan kopen omdat ze uit de maxi cosi groeid, maar denk dat ik tot morgen moet wachten want babypark is dicht op zondag
Ik zag ze vorige week ook op de site staan: Vind ze helemaal geweldig eruit zien, en inderdaad niet duur LIEF lifestyle autostoelen (= site van LIEF zelf). Verder geen ervaring mee.
ghihi ja ze zijn nogal wat christelijk de mensen achter babypark. Wil binnenkort toch echt een andere stoel aanschaffen vind het doodeng dat ze eigenlijk los in de stoel zit. Vind het een mooie stoel, maar denk dat ik toch maar eens advies ga vragen en de stoel ga bekijken bij een vestiging. weet niet welk merk het ´onderstel ´waar de bekleding omheen zit van is namelijk.
Ik lees even mee. Die tweede kan van 9 maanden tot 11 jaar, dat is wel ideaal en ze zijn niet duur. De veiligheid moet natuurlijk wel goed zijn.
nee past niet op de familyfix weet ik bijna wel zeker. volgensmij is het 'onderstel' waar de bekleding omheen zit ook niet van het merk maxicosi. het leek wel een beetje op het onderstel van safety's first oid. heeft niemand nog dit stoeltje besteld? of in gebruik?
Ik ben helemaal geen fan van lief! maar vind het stoeltje er idd niet verkeerd uitzien. Of het goed is? Geen idee. Maar het voldoet in ieder geval aan de geldende veiligheidsnormen waar alle stoeltjes die in NL verkocht worden aan moeten voldoen. Maxi cosi heeft de naam, maar is niet het enige merk dat goede autostoeltjes verkoopt.
Ik zag de roze van de week ook toevallig op internet, vond hem wel echt super leuk eruit zien! Heb alleen toevallig pas 2 autostoelen gekocht alvast, dus heb er niks aan
Ik heb het autostoeltje gisteren binnen gekregen, ik vind hem helemaal super! Hij lijkt me van goede degelijke kwaliteit en natuurlijk ook veilig! Wij zijn er in ieder geval heel blij mee!
Volgens mij is dat de bekleding op de basis van Kids River. En die kan ik niet terug vinden in de lijst van de ANWB/consumentengids bij de testresulaten. Maar het voldoet in ieder geval aan de europese normen, dus slecht zal het niet zijn
hmm klinkt wel goed. ga binnenkort toch eens even kijken want ik moet gewoon echt een andere stoel. Tobi van het merk maxicosi heeft de naam, maar vind het persoonlijk echt waardeloze stoelen. De stof is gewoon mooi van de lief stoel ben gek op alles wat Roze is voor mijn 2 dametjes. En tsja.. het zal wel getest zijn dus het zal vast wel goed zijn.