waar te koop: grijze badset

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door salsera78, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    Hoi meiden,
    ik ben op zoek naar een grijskleurige badset. Bij de prenatal heb ik zo'n losse thermobad gezien voor 50 euro ofzo, maar die wil ik niet omdat je er dan nog van alles los bij moet kopen. De meeste complete badsetjes (ca. €30/ €40) zijn er alleen in wit, creme of lime. Wit is ook een optie, maar ik ben benieuwd of deze setjes er ook in grijs zijn.

2. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
  3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Volgens mij bedoeld salsera meer een goedkoper setje, zoiets van 40 euro met badje, luieremmer, watten doosje etc. Een complete set zeg maar.

Helaas kan ik je ook niet helpen, ben ook alleen de kleuren tegen gekomen die jij opnoemde.

4. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    ik bedoelde idd een goedkoper setje, maar nu ik die serie van babydump zo bekijk is het misschien toch te doen. Uit ervaring weet ik nog dat ik bij mijn eerste lang niet alles uit het setje gebruikte. ik zou dan waarschijnlijk het badje (standaard heb ik al), borstelsetje en de combipot echt gebruiken. Luieremmer zou ik evt. gebruiken om badje te vullen omdat ik liever zo'n geurarm ding heb. waskom heb ik toen eigenlijk nooit gebruikt en zeepdoosje vind ik onhygiënisch. thermometer zit er al in verwerkt.

eeehm volgens mij ben ik er al uit, he?

Ik vraag me alleen wel af of dit badje op iedere standaard past. het lijkt namelijk wat breder dan alle andere badjes die ik gezien heb en mijn standaard wil ik niet wegdoen omdat ik die erg mooi vind en bovendien uit dezelfde collectie als het ledikantje komt.

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ga je ff naar de babydump en neem je je standaard mee :)

6. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    ach, haha dat kan natuurlijk ook. Tis wel een zwaar smeedijzer model en ik wil de lak (heb em een zilver kleurtje gegeven) niet te veel beschadigen. Gelukkig zit de babydump bij mij op 5 minuutjes rijden afstand. dus ik kan natuurlijk ook gewoon het badje aanschaffen en evt. retour brengen.

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    dan klap je je standaard uit en meet je em en dan in de winkel het badje meten.

8. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Volgens mij past het badje niet op elke standaard.
    Maar ik kan het ook mis hebben.
    Ik heb er nl een bijpassende standaard bijgekocht.

9. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    @ poohbear: was ik ook al bang voor. bedankt voor het meedenken. Komt wel goed. :)

Deel Deze Pagina