Iemand ervaring met de buggypod? Wij verwachten eind januari een 2e en dan is de oudste 15 mnd, te jong voor een kidsit of zo'n staplankje. Een duowagen vind ik zo onhandig.. Voor lange wandelingen hebben we een extra buggy voor de oudste dus het gaat met name om doordeweeks (als ik alleen ben) even naar het centrum te wandelen ofzo..
Hoi, Het leek mij ook erg handig. Maar ik sprak een medewerkster van de Baby Dump en zij zei dat de buggypod uit het assortiment verdwijnt omdat ze onhandig zijn. Als je rechte paden hebt en geen stoepjes op en af moet is hij wel handig. Een tandemwagen is misschien handiger. Ze zitten dan achter elkaar. Deze zijn ook niet zo heel duur of je kijkt even op marktplaats. Mijn zoontje is nu oud genoeg voor zo'n plankje maar ik raad jou aan om toch wel iets te doen, waar de kleine op/in kan zitten. Succes!! Groetjes Lycke mama van Joris ( 13 november 2007 ) en Sophie ( 16 april 2010 )
Dank je voor je reactie. Wij hebben een goeie wagen, Teutonia Mistral S en ik wil onze tweede telg daar eigenlijk weer in rond rijden.. Als wij voor een tandemwagen gaan zal het een goedkope worden maar dan lijkt de wieg (of vaak een nestje) mij verre van comfortabel.. Moeilijk hoor, hij ziet er zo makkelijk uit, de buggybod.. Ik denk dat ik deze snel eens ga uittesten (indien mogelijk)..
Geen ervaring mee, maar het lijkt me wel handig! Of het zo is, weet ik natuurlijk niet. Kun je 'm niet uittesten? Neem je je kinderwagen mee naar een winkel waar ze het verkopen en dan maar uitproberen. Wat ik denk ik zou doen is: Een plankje kopen voor je oudste en een buikdrager voor de kleinste. Zo heb je beide mogelijkheden. Ik weet niet of je oudste al kan lopen: maar iig veel oefenen zou ik zeggen! Een dubbele wagen zou ik denk ik ook niet doen, gewoon omdat je voor de eerst vaak al een (dure) wagen aaschaft, die je dus maar voor één kunt gebruiken als je een duowagen koopt. Tenzij je er eentje tijdelijk kunt lenen of heel goedkoop op marktplaats kunt vinden. Succes!
Ja, daar heb je gelijk in. Misschien is het een idee om een meerijdplankje te kopen waar de kleine op kan zitten. Hierbij de link: Kramer Online - Pick up meerijstoeltje (Powered by CubeCart) De buggypod leek mij ook handig, maar die verkoopster raadde het af. Het is gewoon een kwestie van wat je zelf fijn vindt. Ik kan me voorstellen dat je niet voor een duowagen kiest. Groetjes Lycke
ik heb sinds de geboorte van mijn jongste ook gewoon een duowagen aan geschraft.Heb er geen seconde spijt van gehad hij loopt natuurlijk niet zo fijn als mijn gewone wagen. Maar je zegt zelf dat het alleen voor kleine stukjes is. Ik vins het echt ideaal. Hij is ook niet breder dan ee gewone wagen hoor en in de lengte valt het ook nog wel mee.