Weet iemand of de kap van de blauwe MC mura uit 2011 zo'n beetje hetzelfde is als de blauwe kap van 2010? Past het bij de wagen van 2010? Wij hebben namelijk de blauwe wagen uit 2010 en krijgen nu een nieuwe kap erop, uit 2011. Nu mag ik zelf de kleur (2011 kleuren) kiezen en twijfel ik over de blauwe of de zwarte. Als de blauwe heel erg afsteekt, dan kan ik misschien beter voor de zwarte gaan, omdat er genoeg zwarte delen aan de wagen zitten. Ik hoop dat iemand me kan helpen!
(ik weet het niet hoor!) maar denk je niet dat de zwarte kap ook afsteekt ondanks de zwarte onderdelen op de wagen? ik denk dat blauw best heel mooi is! maar goed, je moet lekker zelf kiezen! hihihi
Ja, lastig...! Mijn man wil de zwarte en ik denk ik de blauwe. Maar dan wil ik het wel graag eerst gezien hebben, want straks zijn de kleuren verschrikkelijk bij elkaar...! Hopelijk weet iemand of het zou passen..!
Ik weet nog van de vorige serie dat iedereen een nieuwe kap kreeg ze van oude kleuren nieuwe kappen hebben gemaakt, dus dat zal in dit geval ook wel zo zijn denk ik.
Dankje voor je antwoord. Ik heb meerdere mailtjes van maxi cosi en babydump gehad, waarin ze aangeven dat het gaat om de nieuwe kleuren die je krijgt...
Na een discussie in de winkel met mijn man, zijn we voor blauw gegaan..! Zwart steekt gewoon te veel af, dat zag mijn man uiteindelijk ook in..!
whoehahahahaha zie jullie daar al staan! maar denk dat je er goed aan gedaan hebt om blauw te kiezen!
Haha ja...! En mijn man was al zo lekker gehumeurd vanmorgen... Maar het is goed gekomen. Met de kleur, maar ook met het humeur!