boem hoofd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door butterfly24984, 27 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een laminaat vloer en onze kleine man is druk bezig met proberen te kruipen en hij rolt heel veel van buik naar rug en andersom.
    Dit gaat soms met veel geweld ;) waardoor hij regelmatig met zijn hoofdje tegen de vloer knalt, zo ook vandaag :(
    We leggen hem altijd op het speel kleed maar daar rolt meneertje meestal vanaf :)
    Ik weet dat het erbij hoort maar blijf het zielig vinden..........

2. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Ze leren met vallen en opstaan! Hier precies hetzelfde met kruipen gehad. Maar dit komt ook nog met lopen. Mijn zoontje loopt nu sinds 2 weken en als hij moe is valt hij regelmatig en daarbij wil zijn hoofd nog wel eens de vloer/tafel/kast/bank raken.... Hier wordt de arniflor dus ook regelmatig gebruikt!

3. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Dit ken ik :) hier van zit naar buik en dan probere te kruipe naar zijn speelgoed met dus soms een fameuze bons. We staan er altijd binne de sec bij maar soms begint hij gwn te lache. Ben altijd wel heel bezorgd en kijk hem altijd na.

4. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Zielig is dat he? Mijn dochter is nu twee x vlak achter elkaar met loopfiets en al gevallen, echt hard (dan wil ze af stappen, maar dat gaat nog lastig). Het blijft sneu.

Deel Deze Pagina