bleh harde stukjes in je voedsel

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerregnawz, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Bah bah bah... Ik heb er zon hekel aan, hap je lekker je krentenbolletje weg en ineens.. grtszz zon vies hard pitje wat wel zand lijkt te worden tussen je tanden. Of hmmmmm een heerlijke smoothie die ze vers geperst voor je hebben bij de v&d.. Slok 1 heb je ze al naar binnen van die vieze harde velletjes / schilletjes raaaah! Of een gehaktproduct. Lekker aan het eten en dan met de volle kracht van je kaak op een botje...... auww:$ of PITLOZE kersen uit pot, zitten daar versteende kersen in ofzo?! of toch stiekem een pitje ;)

bleh

2. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Daar kan ik helemaal beroerd van worden. Nog erger vind ik een boterham en daar zit dan een onbestemd stukje in, zo eentje die je niet kan plaatsen. Blegh!

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

mijn kerel heeft echt altijd wel iets in zijn eten zitten wat er niet in hoort... moeten er altijd al zo om lachen...

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik heb daar ook een hekel aan, vooral bij vlees, heb ik dat dan eet ik het niet meer op

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Oh ja bah, vind dat altijd maar smerig, m'n eetlust is dan meteen weg :)
    Niet zo zeer met een krentebol of smoothie ofzo maar wel als het om een stuk vlees oid gaat :$

6. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Oooh ja! Vreselijk! Ook bij vlees en vooral kip..:)
    1. Ik schrik me rot
    2. Eetlust is dan minder of weg.

7. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    oh bah ja dat is precies de reden waarom ik geen krenten/rozijnen bollen eet...zit je lekker te eten en ineens knispert er iets tussen je tanden:(:D

Heb het af en toe ook met bruin brood...wat het dan is:(echt vies vind ik dat:cool:

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Bah ja, heel vies.

9. Verox

Verox Niet meer actief

Brrr... Bij vlees vind ik het echt verschrikkelijk! Maar het tegenovergestelde vind ik net zo erg! Boterhammen of broodjes die nat zijn geworden... Brrr...

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Had het net nog.. was zo'n vies, goedkoop worstenbroodje aan het verorberen (waarom doe ik dat überhaupt?? Moet ongesteld worden dus eet alles nu..), kauw ik ineens op iets wat een beetje taai, hard is.. In het stuk worst. OMG, ik ging bijna over mijn nek en heb direct de rest weggegooid.. ben nu nog misselijk.

11. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Haha, ik las de titel van je topic en dacht direct aan een krentenbol! Dat vind ik toch wel zó goor!

12. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    of in vlees en dan zo'n lekker vetstukje

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Brrr,.
    Ik heb daar zo'n hekel aan!
    Heb ooit eens een gebakken ei gegeten en ineens beet ik op iets hards. Brrr , had het idee dat ik op een karkas aan het kauwen was.
    Ik heb daarna maanden lang geen ei meer durven eten. Haha.

14. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ja, brrrrr, heel herkenbaar. Maar ik heb het zelfs met lekkere dingen waar harde stukjes in 'horen', zoals ijs met walnoot ofzo. Beide vind ik erg lekker, maar de combinatie vind ik vreselijk. Smelt er een lekker stuk ijs in je mond... stuit je ineens op een hard stukje noot. :cool:

15. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Juk,

Iets heel vies hier.
    Normaal gezien kocht mijn vader sprotjes (van die hele kleine visjes, een beetje zoals gerookte makreel oid).
    Was heel lekker en had het graag.
    Alleen deze keer had hij ongekuiste gekocht, dus met maag, darman en viezigheid nog in.
    En ik had er al bijna een hele op toen ik erachter kwam, ik heb gekotst daarna en nooit meer sprotjes gegeten (en toch al 15j geleden)

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

:$ Ielll

17. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Bah! Ik kan daar heel onpasselijk van worden, stop dan ook direct met het eten of drinken van zoiets.

Zo vind ik Jus d'orange met 'drellen' ook zo vies. Kan echt níet tegen vruchtvlees. Zeef het spul dan ook altijd, haha.

In een restaurant wordt het lastig, maar door eten kan ik niet. Probeer het altijd subtiel weer uit mijn mond te krijgen. Gatsie darrie, de rillingen trekken me nu al over de rug, haha.

18. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Oh bah ja dat is vies.

Ik vind het ook altijd zo vies als er nog zo'n stukje klokhuis in appeltaart zit.. blegh

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik ook!, Vind dat zo slecht, dat heb ik altijd wel als ik een appeltaart eet. Dat mogen ze van mij wel verbeteren.

20. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Oh getver ja!
    Ik heb echt een trauma overgehouden aan de ham van de Aldi! Vroeger kochten mijn ouders altijd ham van de Aldi, nou ik weet niet waar die ham vandaan kwam of wat ze er mee hadden gedaan maar het was echt niet goed! De plakken waren altijd super dik, en er zat altijd wel een hard stukje in, getverdemme! Sindsdien ben ik geen fan van ham, alleen als het heel erg dun gesneden is durf ik het nog wel aan.

Deel Deze Pagina