hallo allemaal, Ik heb een vraagje. Ik heb gisteren mijn termijnecho gehad en alles gaat gelukkig goed. Behalve mijn buik Ik had geen platte buik, maar hoe het er nu uitziet vind ik wel bizar. Vergeleken met de foto's die ik op internet zie heb ik een enorme buik. het heeft uiteraard te maken met de zwangerschap en aangezien ik voorbij de 12 weken ben mogen mensen het ook wel weten. Maar wat ik me dus afvroeg is of ik er zo bij kan lopen als in 'ik ben zwanger daarom is mijn buik zo'. Ik ben bang dat mensen gaan denken dat ik 'gewoon dik' ben en het dus niet te maken heeft met m'n zwangerschap. En weten jullie ook of corrigerend ondergoed toegestaan is tijdens de zwangerschap? Ik weet dat er ergere dingen zijn en als ik iets verder in m'n zwangerschap was zou ik er juist trots Op zijn maar het is zo vroeg...
Corrigerend ondergoed wordt afgeraden tijdens de zwangerschap. Dit geeft teveel druk op de baarmoeder en kindje., waardoor het kindje slechter kan groeien. Als je het zo vervelend vindt dat het nog een twijfelbuik is , koop dan grotere kleding. Maar mensen moeten er toch altijd wat van vinden, ook al is het een duidelijke zwangerschapsbuik. . Het is altijd te groot of te klein... Hopelijk kan je het gevoel wat opzij zetten. Wees trots op je buik en show it Ik had ook heel vroeg een dikke opgezette buik door mijn darmen, door grote truien nog weken kunnen verdoezelen, maar bij 12 weken , vond ik het prima dat het te zien was. Niet denken dat je te dik bent hoor!
Bedankt voor je reactie. Mensen hebben idd altijd wel wat te zeggen! Misschien idd dat gevoel opzij zetten
Ik heb ook bij al Mn zwangerschappen tot een week of 15 er gewoon 'te dik' uitgezien, vond ik zelf. Net als of je je hebt laten gaan met de kerst of in jouw geval met de paasbrunch . Maar daarna kreeg ik wel een mooie zwangerschapsbuik hoor voor mij was het gewoon een kwestie van afwachten, het komt vanzelf goed en je weet zelf heel goed wat de reden is van het buikje. Wat de rest er mogelijk van denkt, pf boeien.
Ik had ook vrij snel een zwangerschaps buik (of een twijfel buik net hoe je t wil zien). Ik kocht lekker zwangerschaps broeken en droeg nog wat wijdere bloesjes en verder kon t mij weinig schelen wat anderen denken. Zelfs als je wél duidelijk zwanger bent maken mensen ongepaste opmerkingen..... just go for it en geniet!
Hier idem hoor! Bij mij is het de tweede en ik heb nou eenmaal paar kilo er niet meer afgekregen, maar ook een flubje overgehouden aan mijn dochter. Heb nu al een enorme buik en lijk eerder of ik veels te veel eet. Maar goed dat komt straks wel weer goed.
Hier ook lang een in between buik gehad. Niet zo charmant maar met kleding leek het of ik me gewoon lekker had laten gaan qua eten. Of dat ik altijd mijn buikspieren oversla in de sportschool ofzo. Vooral met zitten. Gewoon zon rand. Tsja.. niets aan te doen. Ik droeg (nu nog steeds vaak) wijdvallende soepele blouses op een skinny broek dus dan valt het niet zo op. Vanaf een week of 18/19 is mijn buik wel serious business