Goedemorgen, Ik heb sinds een week dat ik 's ochtends wakker word met barstende koppijn. Zo erg dat ik daar soms van moet overgeven.. Paracetamol helpt niet en het trekt vaak halverwege de middag weer weg. Maar dan loop je dus wel een groot gedeelte van de dag met erge hoofdpijn Ik ben al van kussen gewisseld, maar dat heeft niet geholpen. Ik drink niet minder dan normaal, maar misschien alsnog te weinig, ga dat nu eens bijhouden. Maar is het niet gek dat ik dat dan sinds een week pas heb, als het van vochttekort zou komen? Het voelt trouwens wel een beetje als katerhoofdpijn, voel het ook deels achter m'n ogen. Wie heeft hier ervaring mee? Waar kwam het bij jou door en wat hielp? Alvast bedankt!
Ben je recent verkouden geweest? Ik ben na mijn verkoudheid ook nog wat hoofdpijn gevoelig en zit ook wat achter mijn ogen. Of slaap je misschien ineens erg vast? Daar kun je ook hoofdpijn van krijgen.
Ik ben wel lang neusverkouden geweest ja. Maar zie er al tegenop dat ik moet gaan slapen, omdat ik dan weer wakker word met barstende koppijn. Ik slaap ook wel vast met soms drukke dromen, sinds mijn zwangerschap. Wat het ook is, het is echt naar en hoop dat het gauw over is!
Ja dat zou ik idd kunnen proberen. Gewoon m'n wekker ervoor zetten. Heb net iig ff gecheck, moet 6 glazen water drinken om 1,5 liter binnen te krijgen. Heb er al 2 op 👍
Ik het vorige keer de hele zwangerschap gehad. De verloskundige zei nadat ik alles had geprobeerd dat het waarschijnlijk een rottig zwangerschapskwaaltje was waar ik niks aan kon doen. Ik slikte voor het slapen gaan een paracetamol dat hielp wel iets.
Oeh, hopelijk hier niet Zit de hele tijd te kokhalzen van de hoofdpijn, het belemmert echt m'n kunnen. Ga eerst eens kijken of meer drinken helpt. Heb 3u geleden 2 paracetamolletjes ingenomen en het helpt tot nu toe niks. Raam staat ook open op de slaapkamer, dus dat is het iig niet. Anders maandag maar ff de vk bellen om te vragen of ze tips heeft
Misschien een stomme vraag: maar hoe lang slaap jij gemiddeld? Ik had tijdens mijn zwangerschap in het begin heel erg dat als ik te lang sliep, ik hoofdpijn kreeg bij het wakker worden en dit hield dan echt de hele dag zowat aan. Misschien dat je kan proberen om wat eerder je bed uit te gaan? Je kan het altijd proberen.
Whaha eerder m'n bed uit sowieso niet Slaap niet meer dan 8u per nacht, haal ik ook niet eens altijd, die 8u. Maar was te proberen idd! Minder slaap is geen optie
Ja misschien is een onderbreking van je slaap te proberen. Desnoods een natuurlijkere onderbreking door vlak voor het slapen gaan nog goed te drinken zodat je snachts zelf wakker wordt voor een toiletbezoekje. Als ik een nacht goed doorslaap word ik ook geheid wakker met hoofdpijn van het vaste slapen. Zijn het geen holtes die ontstoken zijn geraakt? Ik kreeg ook een tijd hoofdpijn na neusverkoudheid omdat er de hele nacht dan druk op stond.
Nou, 2 liter water gedronken, vannacht opgestaan om te plassen en te drinken, maar had toen al die barstende koppijn. Dat was om 02u45.. Nu dus nog steeds. Word er helemaal gek van!
Ik heb het idee dat het bij mij begint als ik 's nachts honger krijg. Als ik eenmaal wat gegeten en gedronken hebt zakt het meestal wel. Helaas niet altijd en moet ik de dag doorkomen op paracetamol, zeker als ik moet werken. Ben altijd al hoofdpijngevoelig geweest en de laatste 3 a 4 weken hakt het er flink in af en toe. Sterkte ermee.
Ik zou een extra kussen pakken. Zorgen dat je hoofd echt hoger ligt. Is een makkelijke snelle oplossing. En weet niet of je het al doet maar zorg voor zuurstof op de kamer. (Raam op een kier dus) Ik ben heel migraine gevoelig. En als ik of me raam dicht heb, of te laag lig kan ik me leven erop verwedden dat ik sochtens hoofdpijn heb. Succes!! Hopelijk helpt het
Honger komt het helaas niet door, zou een makkelijke oplossing geweest zijn Vervelend hè, jij ook sterkte! Ik vrees dat ik dan nekpijn krijg of niet goed slaap omdat ik dan te hoog lig. Maar ik ga vannacht eens kijken of het werkt, tnx Raam staat 24/7 open, dus zuurstof genoeg gelukkig. Bedankt voor de tip
Is je bloeddruk wel goed? Lig je niet op de tocht? Kan zijn dat je ineens gevoeliger bent voor tocht etc en net wat verkrampt ligt en daardoor pijn in je nek/hoofd krijgt
Bloeddruk weet ik niet, ga ik morgen even voor bellen idd! Op de tocht lig ik niet nee Het is echt zo'n hoofdpijn alsof je een dikke kater hebt, alsof iemand z'n kaken op je hoofd klemt ofzo Het blijft ook echt de hele dag, althans, gisteren wel. Dan wordt het tegen de avond wat minder, maar rond bedtijd weer erger.. Hoop echt dat iemand met DE oplossing komt, of het nou van jullie komt, de dokter of vk
Ander kussen proberen? Ik slaap hier op een foam kussen met nekrol. Als ik op een gewoon kussen slaap heb ik standaard hoofdpijn de volgende dag
Dat zou kunnen, maar slaap hier al een hele poos goed op. Zou hier toch niet ineens door komen lijkt mij? Zou zonde zijn als ik een duur(der) kussen koop voor niks
Ik had ook aan het begin van de zwangerschap klachten, had toen een te lage bloeddruk. (Haal ik nu helaas weer in).