buik aanraken, hoe gaan jullie ermee om?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zuss, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

ik maak het niet mee dat 'vreemden' dit doen (mensen die ik niet of nauwelijks ken), familie/vrienden/collega's vind ik geen probleem dat ze het doen :)

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Dat heb ik ook. ik had het niet erg gevonden (tuurlijk als jan en alleman had gevoeld) maar ik had het graag gedeeld met anderen. ik had meer t gevoel dat anderen het niet prettig vonden terwijl ik zoiets had van wil je voelen!? :):(

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ik moet zeggen da tik het eigenlijk niet zo erg vind.. mensen mogen me aanraken, ben zelf ook welk van lichamelijk contact ed, dus mijn buik mogen ze ook aan raken.. Vind het eignelijk niet zon probleem.
    Heb zelfs collega's die mij met een aai over mijn buik begroeten. Prima..

4. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb het een keer gehad dat een collega (die ik ook amper kon) mijn buik heeft aangeraakt, nu als ik het idee heb dat mensen de neiging krijgen mijn buik aan te raken krijgen ze al een dodelijke blik. Kan ik niet zo goed tegen, ben sowieso iemand die niet heel erg van het aanraken is ;)

5. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Bij mij heeft er niemand aan mijn buik gezeten waar ik t vervelend van vond.
    Van sommige mensen WEET ik gewoon dat ze t gaan doen. (lees oma enzo)
    Vanmorgen op t schoolplein vroeg er een klein manneke of hij misschien aan mijn buik mocht voelen.
    ik: ja hoor.
    Kwam hij heel voorzichtig voelen en rende meteen terug naar zijn mama om te vertellen hoe spannen hij dat vond hahaha

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Jamietje, aaaahhhhhhh das dan wel weer een super lief moment natuurlijk!!!!!

7. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Totaal niet herkenbaar. En ik had echt een behoorlijke toeter. raar hoe dat zo kan verschillen.

8. Aloe

Aloe Niet meer actief

Soms doen mensen het.
    Sm had er een handje van. Ik ben niet van het aanrakerige dus ik heb aangegeven dat ik het niet wil.

9. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ik moet wel weer ef lachen.

Bij mijn eerste waren mijn ex en ik bij mijn moeder aan het eten.
    Op een gegeven moment moest ik echt een enorme scheet laten......
    Dus riep ik ....oh ik voel haar willen jullie voelen. Natuurlijk beiden heel snel de hand op mijn buik en jullie raden het al......het moment supreme.......knoerthard.....gna gna :) ooooh ik lig weer in een deuk. Die gezichten whahaha.

10. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Gatverdamme..

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Echte naasten vind ik wel leuk als ze een hand op mijn buik leggen
    Anderen moeten eraf blijven. Er zitten dan babies in, maar het is wel gewoon mijn lijf waar ze aanzitten

12. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Wanneer ik het zag aankomen deed ik altijd een stapje achteruit. Ik vind het niet erg wanneer mensen willen voelen maar vraag het dan op zijn minst even. Ik ben sowieso niet zo aanrakerig dus wanneer iemand het deed schrok ik altijd een beetje :p

Maar bij mijn schoonmoeder zag ik het nooit aankomen.. Hup, voordat ik het wist weer die hand over mijn buik.
    Sterker nog, vorige week deed ze het ook... met de opmerking dat ik echt al een buikje begin te krijgen. Uhm ja... maar op dat moment wreef ze dus echt niet over mijn zwangerbuik maar over een vetrol he... ;) Ik probeer maar te onthouden dat ze het met goede bedoelingen doet en betrokken is bij de zwangershcap (want ze reageerden zo lief op deze zwangerschap :) ). Ik laat het maar zo

13. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    de enigen die mijn buik aanraken ben ik zelf, mijn man, mijn ouders en goede vrienden. en de laatste vroegen het eerst netjes.
    gelukkig nog geen anderen gehad, maar moet er dan ook wel bij zeggen dat ik vaak in gezelschap mijn hand op mijn buik laat rusten. misschien een stille hint van 'mijn buik, afblijven!'

Deel Deze Pagina