Hoi Hoi, Ik ben vandaag 10 weken zwanger. Sinds enige tijd merk ik dat de kwaaltjes al weer beginnen af te nemen, vooral de misselijkheid en de pijnlijke borsten. Is dit wel normaal of kan dit een slecht voorteken zijn? Op zich is het wel prettig dat de kwaaltjes wat afnemen,maar het maakt mij juist ook weer erg onzeker. Wie heeft / had dit ook en wanneer namen de kwaaltjes af? Liefs Sannie
he sannie, hier is het ook zo... kwaaltjes beginnen langzaam maar zeker af te nemen pijn in mn borsten helemaal niet meer, wel misselijk ng, maar dat kan met mn hyperemesis samenhangen
hi, Ik had helemaal geen kwaaltjes, dacht ik. Pas bij 10 weken werd ik echt misselijk en moe en dat heeft tot ongeveer 16 weken geduurd. Maar mijn eetlust is nooit meer helemaal goed gekomen
jep, bovenstaande klopt, het is voor iedereen anders. Ik was zelf heel misselijk tot 16 weken. ben nu 27 weken en heb afgelopen week slechts 1 x moeten spugen. Pijnlijke borsten zijn wel weer terug. sterkte en het gaat echt over hoor!
dat is echt verschillend idd ik had bij de 1e ook 4 mnd lang misselijkheid en overgeven nu weer tot 4 mnd misselijk overgeven...aleen nu kreeg ik andere klachte erbij zoals meer pijn bij het lopen ..rugpijn(me buik is nu groter dan bij de 1e) ... in latere stadium zachtere ontlasting ...overgeven en maagzuur kwam weer terrug bij 35 wk tot nu toe. en nu nesteldrang ..te erg gewoon!!!
Ben gelukkig nooit echt misselijk geweest maar mijn vermoeidheid nam met ca 12 weken af. Nu heb ik energie voor 10!!! Ik heb nog wel regelmatig last van gevoelige borsten en zere tepels.
bij zoonlief met 12 weken, om vervolgens met 30 weken weer te beginnen en met 36 weken helemaal weg (bevallen) bij dochterlief met 36 weken.... de hele zwangerschap kwaaltjes gehad en toen ik bevallen ben met 36weken was het eindelijk over.
Heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes gehad... Behalve gevoelige borsten. Daar maakte ik me ook vaak druk over, maar nu heb ik een geweldig kindje! Met andere woorden: het wil niets zeggen!
Ik ben van week 6/7 tot en met week 11 flink misselijk en moe geweest. Vanaf week 11/12 is dit echt bijna helemaal over gegaan! Heel vreemd, maar ik voelde me opeens stukken beter!!