Hoi! Ik heb een vraagje over de 9 maanden dagboeken van Pauline Oud. Ik heb een jaar geleden er een besteld bij bol.com als cadeautje en die koste 14,95 en staat aan de voorkant een vrouw met bruin haar. Nu wil ik er een voor mezelf kopen en zijn ze opeens 21,90 bij bol en staat er een vrouw met blond haar op. Weet iemand of er verschillen zijn?
Ik heb inderdaad ook nog de oude.. Pauline Oud Mijn 9 maanden dagboek - Ikbenzomooi.nl Pauline Oud Mijn 9 Maanden Dagboek | Invul- & Dagboeken | Baby-Dump Hier heb je hem Die bij bol.com is gewoon een nieuwe druk..
Het is volgens mij een herziene versie, maar wat een geld. In meerdere winkels is hij nog voor 14, 95 te krijgen. Ik heb hem in een boekwinkel gekocht voor deze prijs. Ik zou even rond kijken.
Ik heb hem 14wk geleden nog besteld bij bol voor 14,95, maar misschien ergns anders kijken of ze een mail sturen?
Ik had inderdaad ook gekeken en zag dat ie bij bol.com 21,95 was. Bij de baby-dump is de andere nog te koop van 14.95 Zelf heb ik em bij de Prenatal gekocht voor 14.95
Je kunt ook even op marktplaats kijken. Veel vrouwen krijgen hem dubbel en doen ze dan wat goedkoper weg.
Ik heb het 9 maanden dagboek van uitgeverij Snor dubbel dus mocht iemand daar interesse in hebben, pb me maar
Als je bij fbto verzekerd bent, krijg je m van fbto gratis, de hele serie. Bij vorige zwangerschap 3 van die boeken gehad, en nu net de eerste weer binnen, had me dit keer te laat aangemeld, dus nu met bijna 28 weken pas gehad.