Hoe zit het nou?

Discussion in 'Zwangerschap' started by loeloe, Mar 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loeloe

loeloe Actief lid

Nov 25, 2008
    228
    0
    0
    Een beetje een ingewikkeld verhaal, maar ik wil heel graag weten hoe ver ik nu ben! In novemer ben ik begonnen met etos zwangerwordenpillen om mijn onregelmatige cyclus een beetje op de rails te krijgen. Dat lukte dus, want ik werd netjes (voor het eerst in 9 jaar) na 4 weken ongesteld! Dat was 26 dec. Daarna hoopte ik dat dat weer zou gebeuren (zodat ik niet weer zou flauwvallen van buikpijn enz.) maar menstruatie bleef uit, ik had wel ongi-krampen heel de tijd dus dacht dat het nog zou komen, maar na 5 weken heb ik op 31 jan toch een test gedaan voor de zekerheid en die was positief! :D Maar ja.. hoe ver ben ik nu? Moet ik uitgaan van een cyclus van 28 dagen? Ik weet dus ook niet of mijn banner klopt... Binnenkort wel de 1e echo, maar ik wil het zo graag weten... :oops:
    Sorry tis een lang verhaal geworden...ik ben benieuwd naar jullie wijsheid! :)

2. cjpt

cjpt Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    2,447
    1
    0
    Zuid Holland
    Allereerst van iemand die weet wat een ellende het is geen normale cyclus te hebben: onwijs gefeliciteerd met je zwangerschap!

Voor nu zou ik inderdaad uitgaan van een cyclus van 28 dagen. Je kan er dan een paar dagen naast zitten maar dat maakt echt niks uit. Je weet toch nooit zeker wanneer je gaat bevallen haha.

Als je straks je termijnecho krijgt dan kunnen ze je al vrij precies vertellen hoe ver je bent. Maar als ik het zo hoor dan reken je eigenlijk wel goed.

3. loeloe

loeloe Actief lid

Nov 25, 2008
    228
    0
    0
    Dank je! Jij ook gefeliciteerd...het was voor ons ook echt een verrassing, ik was eigenlijk meer met mn cyclus bezig... Ik denk zelf ook wel dat ik zo ongeveer goed reken en als je eenmaal verder op weg bent, maakt het ook niet zoveel meer uit natuurlijk, maar we willen het volgende week aan fam. gaan vertellen en dan is het natuurlijk wel leuk om te weten hoe ver ik ongeveer ben! :D

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik had ook een onregelmatige cyclus en het verschil tov 28 dagen was na de termijnecho maar 1 dag!

Share This Page