hallo dames, zijn jullie net als ik ook in aug uitgerekend? ik zelf heb al 3 lieve knullen en tsja ik heb stiekem nu wel een voorkeur aangezien dit m,n laatste zwangerschap wordt. ik hoop dus op een meisje hebben jullie ook al kinderen? zoja hoeveel en zijn het ook knullen eo meisjes? en willen jullie met 20 wkn echo ook het geslacht weten? maar het belangrijkste is uiteraad dat het gezond is. ik heb op 11 juni jl een miskraam gehad na 6 wkn. dus ben nu wel heel erg blij en hoop op een voorspoedige zwangerschap.dit wens ik ook alle zwangeren dames toe liefs jolanda
Ik hoop voor je dat het een kleine meid is geworden, helaas moet je nog even wachten todat je het weet . Heel veel succes en ook jij een voorspoedige zwangerschap
Wel benieuwd en ik wil het ook zeker weten maar ik vind het veel belangrijker dat het gezond is , plus dat ik nu helemaal naar de eerste echo leef
Gefeliciteerd alvast. Nou hopelijk een meid voor jou! Ikzelf heb nog geen kinderen. Dit wordt de eerste. Het maakt mij niet uit of het een jongen of een meisje is, want wil er hopelijk meer. Het belangrijkste is natuurlijk dat het gezond is. Het valt me wel op dat ik altijd neig naar meisjesafdelingen en meisjesspulletjes. Dus misschien toch ergens stiekem een voorgevoel.