Wanneer je meedoet met een verkiezing wordt je gevraagd, voordat je een foto instuurt, de regels goed door te lezen. Het kan zijn dat je op een later tijdstip deze regels nog eens door zou willen lezen. Daarom hebben we een link geplaatst naar de betreffende regels op onze regels en voorwaarden pagina regel 1.29: Regels en voorwaarden Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Dat leek ons niet nodig omdat op de pagina waar je de foto instuurt heel duidelijk staat aangegeven dat je vóór deelname de regels even goed moet doorlezen. Het linkje naar de regels staat nota bene vlak boven het veld waar je de naam van je baby invult. Maar om jullie van dienst te zijn hebben we dat linkje nogmaals op de regels en voorwaarden pagina geplaatst. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Klopt inderdaad dat je het vantevoren moet doorlezen. Maar dit is wel de ZWANGERSCHAPSpagina.nl Hoe vaak ik wel niet naar het beeldscherm van mijn laptop heb zitten staren omdat ik mijn wachtwoord gewoon niet meer wist. Dus de regel dat je nu instuurt en de maand erna meedoet heb ik wel gelezen, maar alweer glad vergeten. Dus goed dat jullie het even aangepast hebben, dan is het makkelijk even na te lezen voor alle vrouwen die net als mij een gatenkaas geheugen hebben
En weer staat er iemand met een doodgewone foto bovenaan... Iemand die zich in april dit jaar heeft aangemeld en twee keer iets heeft gepost. Ben nu echt klaar met die verkiezingen. @ Beheer: willen jullie mijn foto bij buik-van-de-maand weghalen? En doe die van baby-van-de-maand ook maar.
Misschien een domme vraag maar is die grote foto waar onder staat baby vd maand degene die bovenaan staat of is dat de baby die vorige maand heeft gewonnen? En waar kan je dan zien wie er bovenaan staat??
De grote foto is de winnaar van afgelopen maand. De foto met de meeste stemmen staat nu bovenaan. 2g4e: we zullen je foto's verwijderen.
En exact deze foto is ook winnaar op babytjes.nl en wordt ook gebruikt als promo-materiaal voor wedstrijden om kans te maken op Zwitsal-pakketjes (onder andere op zwangerschapsfotografie.startpagina.nl/). Is dat dan echt, vraag ik me af..
Even voor alle duidelijkheid. De foto die Buik-van-de-maand is geworden in mei en dus nu met een grotere foto bovenaan de verkiezing staat, bedoel ik niet. Die foto is namelijk de reden geweest dat ik dit topic startte vorige maand met de vraag of de regels verandert konden worden omdat ik het al geen zuivere koffie vond. Helaas denkt het Beheer hier heel anders over... Ik doel nu op de foto die "as I type" 18 stemmen heeft en momenteel tweede staat. Diegene stond vanmorgen namelijk nog eerste met stemmen en je kan me niet wijsmaken dat dit weer een eerlijke inzending is. Het is geen bijzondere foto. Gelukkig zijn er inmiddels mensen geweest die dit schijnbaar ook opviel en staat er nu een moeder met drie kids bovenaan de stemming. En terecht! Niet alleen is dit een leuke foto, het lid is al vanaf 2008 op zp en heeft al de nodige berichten gepost. Dit dus in tegenstelling van nummer twee die net een maand lid is en twee berichten heeft gepost. Beheer, beetje jammer dit maar bedankt dat jullie mijn foto's hebben verwijderd. Hier speel ik niet aan mee.
Ontzettend kansloos dat hier niets aan gedaan wordt en vaste leden zo de dupe zijn. Ik doe er sowieso niet aan mee. Maar voor diegene die het een leuk onderdeel vinden van dit forum, snap ik de frustratie enorm.
Ben blij dat je dit inderdaad zegt. Zo voel ik het ook precies. Ik heb nu weer maanden meegedaan maar maak zo totaal geen kans. Ga zelf wel hard sparen voor een draagdoek... Ik geef het op.
Indd! Jammer dat het zo moet. Persoonlijk zou ik er geen namen bij zetten. Mensen zijn vaak bevooroordeeld, dus als er in een topic iemand wordt 'aangevallen' dan zullen er een aantal niet meer op hun stemmen.. (Snap je het) Anoniem maken de foto's echt kans ipv de naam.
Ik zou denken dat de buik/babywedstrijd een leuk extra'tje is voor de leden van ZP en dan bedoel ik echte leden Helaas is het mij ook allang opgevallen dat lege accounts er steeds met de prijzen vandoor gaan. 0 of slechts enkele berichten en dan zoveel stemmen met geen eens fantastische foto's of juist wel, maar dan heb ik al snel het idee dat ze van google gehaald zijn Voor mij een reden om niet meer mee te doen en erg jammer dat er dus niets aan veranderd wordt. Als is het maar deelname vanaf een x aantal forumberichten, of een x tijd aangemeld als lid
Tja ben niet enorm actief hier. Maar toch was mijn dochter ( Danique ) baby van de maand vorige maand. Dus ik denk dat er toch ook wel gewoon gestemd wordt of men de foto mooi vind