Je bent hier sinds 2011 en hebt meer dan 3.000 berichten, dat is wel even iets anders dan net een maand aangemeld zijn en twee berichtjes geplaatst hebben
Maar niet een van de actiefste leden en er werd gesuggereerd dat alleen die winnen wilde even ontkrachten dat dit dus niet altijd zo is
Nee dan heb je het niet goed begrepen. Tuurlijk winnen de echte mooie foto's ook MAAR het gebeurd opvallend vaak dat mensen die net lid zijn met een niet bijzondere foto winnen. Of inderdaad een lid die heel bekend is bij zp-leden die al sowieso extra stemmen krijgt van zp-vriendjes. Daarom zou men geen zp-naam moeten vermelden en niet iedereen maar zo mee laten doen die net een blauwe maandag lid zijn.
Anoniem maken of niet, het maakt niet uit. Iedereen kan een foto indienen, er wordt niet geverifieerd of de foto ook daadwerkelijk de buik of de baby van het betreffende ZP-lid bevat. Soort van catfishing voor prijzen te winnen.
Hmm, heel opmerkelijk dit. Persoonlijk doe ik niet eens zozeer mee om te winnen. Ik vind het alleen al leuk om te zien dat er mensen zijn die op Eva stemmen. Doet me goed.
Nou ik moet zeggen dat ik toch wel heel graag zo'n bykay draagdoek zou winnen want zelf zou ik het niet snel kopen omdat we helaas geen geldboom hebben Maar het moet wel even gezegd worden: Eva is wel een knapperd! Wat een vrolijk ding zeg!
Het is heel makkelijk te controleren of een foto van internet geplukt is. Ik neem aan, dat beheer daar ook wel op controleert.
Ik zie nu dat de foto van de maand op 2 verschillende websites heeft gewonnen. Dat riekt wel naar vals spel. Stembot of gewoon veel mensen om te stemmen via social media geworven. En nee, ik zeg dat niet uit jaloezie, want ik doe niet eens mee.
Hoe weet jij dat zo zeker? Ik heb een keer meegemaakt, dat er een foto is gediskwalificeerd, omdat die niet aan de regels voldeed (niet van mij).
O er zal vast weleens wat gediskwalificeerd zijn maar kijk even naar de winnaar van de buik-van-de-maand... Geen zuivere koffie. En dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Er zouden strengere regels moeten komen maar goed...
Dames, We hebben ongeveer 8 jaar geleden de verkiezing gemaakt en hebben ons toen afgevraagd of we wilden dat gasten ook mee mochten doen. We vonden dat alleen leden mee mochten doen met hun foto. We hebben daar destijds niet meer restricties aan verbonden omdat we vonden dat leden die niet of nauwelijks mee kletsen maar mee lezen ook mee zouden mogen doen. Tevens hebben we ons afgevraagd of we vonden dat iedereen mocht stemmen. We vonden dat alleen leden de mogelijkheid moesten krijgen om te stemmen. En dat ook maar eens per verkiezing om fraude zo veel mogelijk te voorkomen. Het klopt dat als je een hele grote familie of vriendenkring hebt en die allemaal vraagt een account op Zwangerschapspagina.nl aan te maken en te stemmen op je foto dat je dan heel gauw, veel stemmen kunt werven. Maar dat kan iedereen. De regels en mogelijkheden gelden voor iedereen. Door het stemmen alleen voor leden toe te staan signaleren we vrij vlot of er wel of niet gefraudeerd wordt. Wanneer we dat constateren wordt de betreffende foto inderdaad door ons verwijderd. Dat is in de afgelopen jaren regelmatig gebeurd. De regels zijn vanaf dag 1 hetzelfde gebleven en ook het script wat gebruikt wordt is door ons in al die jaren niet aangepast. Het kan zijn dat de manier waarop wij dit regelen niet bij jou past en dat jij het anders zou doen. Maar dit is de manier waar wij destijds voor gekozen hebben en dat willen we graag zo houden. Niemand verplicht je om mee te doen aan de verkiezing, past het niet bij je, doe dan gewoon niet mee en laat dat gedeelte van Zwangerschapspagina.nl links liggen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl