Buik bij 12 weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Minous91, 25 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Met 12 weken had ik wel een klein bolletje, maar voor buitenstaanders was toen niet te zien dat ik zwanger was. Het had ook een 'gewoon' buikje kunnen zijn.
    Rond de 17-18 weken werd het steeds meer een zwangerschapsbuik.

Ik ben van mezelf ook slank en smal gebouwd. Maar dat wil niet altijd wat zeggen.

2. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    Mijn bouw is best grof, was wel heel erg afgevallen voor de zwangerschap dus ik was bang voor een enorme buik (omdat ik nog wat ruimte had zeg maar). Maar tot nu toe nog weinig te zien. Wel voor mezelf/manlief, en mensen die me goed kennen, maar verder niet. Ik draag ook niet veel echt strakke kleren, meer shirts en vestjes. Hoop wel dat t binnenkort zo'n mooi zwanger buikje wordt!

3. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Mijn buik met 13,1 weken :)

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Mooi buikje maar dat truitje dat je aanhebt op die foto vind ik helemaal geweldig!!

5. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    1e foto was met 11 wk en toen zag je nog niks, 2e met 15 wk en dan zie je wel wat. Het begon bij mij een beetje te komen met 14 weken. Ook bij mij 1e kindje. Is wel per persoon erg verschillend! Ik denk dat je vrij lang moet wachten als je dat spel wilt doen, zou er zelf niet voor kiezen. Maar ik kan het dan ook moeilijk voor mezelf houden zoiets ;)

6. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    *dubbel oeps

7. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.167
    23.249
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Leuk om te zien he, dat verschil. Mijn buik ziet er nu met ruim 25 weken uit als jouw buik bij ruim 15 :D Kon tot voor kort mijn normale kleding aan, dat gaat nu echt niet meer, haha.

8. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Hier begin je het nu pas te zien ;) Heb wel al een tijdje positiebroeken aan, maar mijn eigen broeken passen eigenlijk ook nog wel (positie zit alleen veeeel lekkerder).

9. Minous91

Minous91 Actief lid

22 nov 2014
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow wat een reacties hahaha. Ik had 2 dagen niet gekeken:)
    Wat leuk zeg al die buiken. Ook zo mooi! Ik vind zwangere vrouwen echt zo mooi en charmant:) Kan niet wachten!
    Ik denk dat ik wel goed voor me kan houden dat ik zwanger ben (als mijn lichaam dit toe laat en mijn hormonen) Wijde jurken of truien zijn dat wel een must denk ik.. Mijn oma is net een pitbull en bekijkt altijd mijn buik... die vroeg laatst al of ik zwanger was... Heb een hele platte buik, maar na het eten lijk ik zeker wel bijna altijd zwanger.. mijn darmen zetten dan echt enorm uit! Heb er al een paar keer een grapje mee kunnen uithalen... Tegen die tijd zou ik dat goed als excuus kunnen gebruiken.
    Maar wat een verschil inderdaad in buiken...;)
    Ik ben deze maand voor het eerst weer echt aan het afwachten tot ik ongesteld word...
    Weet niet waarom.. ben er een tijd niet mee bezig geweest, omdat ik er toch van overtuigd was dat ik geen eisprong had.. Maar deze maand voelt het zo anders.. En heb het idee dat mijn hond ook anders doet tegen mij??!!
    Het zal wel heel leuk zijn... Hoop dat ik snel ongesteld word of kan gaan testen... Al die verhalen en buikjes maken me nog ongeduldiger hahah:D

10. Minous91

Minous91 Actief lid

22 nov 2014
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauwie zo zou ik er ook wel uit willen zien als ik zwanger ben:) Mooi buikje hoor.. Wanneer heb jij vertelt dat je zwanger was? en hoe?

11. Minous91

Minous91 Actief lid

22 nov 2014
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zozo dat is vlot haha:) Heb je het ook iedereen al vertelt dan? Hihi ja na trouwen verwachten veel mensen het wel vaak snel he :D leuk hoor! Geniet van allebei;)

12. Minous91

Minous91 Actief lid

22 nov 2014
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauwie:) Helemaal ook leuk met zo'n jurk he om te zien:)

13. Minous91

Minous91 Actief lid

22 nov 2014
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoever ben je nu? Probeerde wel ongeveer terug te rekenen met je handtekeningen, maar kwam er niet helemaal uit:D 16 weken nu ofzo?
    Zou wel leuk zijn he als je echt een zwangerschapsbuikje krijgt en het goed ziet:D Zal vast wel komen!!

14. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Bij mij zag je met 12 weken nog niks volgens anderen. Al vond ik mezelf toen al wel een buikje hebben. Als je normaal gesproken plat bent zoals ik vind je al snel dat je een buikje hebt zodra er ook maar iets zichtbaar wordt:D
    Het verschilt heel erg per persoon.
    Een nicht van mij had met 6 weken al een buik:$

15. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    De rechter foto heb ik vandaag gemaakt. De linker is toen ik zwanger was van m'n eerste kindje :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,4 KB
      Weergaven:
      6
  16. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Hihi dankjewel, ik vind m zelf ook helemaal geweldig! :D
    Dit is 'm, van Queen of Darkness (red skull dress ofzo geloof ik).

17. Drieka

Drieka Niet meer actief

Oeh daar moet ik dan eens voor kijken zodra ik mijn figuur weer terug heb na de zwangerschap of is het een positiejurkje?
    Ik bestel ook wel vaker dergelijke kleding via Large.nl

18. Moirin

Moirin Lid

30 okt 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 19 weken en als je niet zou weten dat ik zwanger ben zou je het niet zien. Ik zie het uiteraard wel :) Ik ben 24 kgs afgevallen voordat ik eindelijk zwanger raakte, dus mijn hele lichaam heeft ruimte zat om de groei op te vangen, vandaar dat het niet zo duidelijk is voor buitenstaanders. Ik draag sinds week 15/16 positiebroeken omdat die zoveel lekkerder zitten.

Ik kan niet wachten totdat mijn buik een echt zwangere buik wordt :)

19. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Ben nu precies 21 weken en sinds kort valt het wel wat op. Maar omdat mijn organen ook wat anders zitten door een verdraaiing aan mijn rug en ribben, zitten mijn dikke darm en maag ook nu verder naar voren toe. Dus het is meer de maag/darm die opvalt dan mijn buik.

Iedere vrouw, baby dus ook iedere buik is weer anders..

Bijgevoegde bestanden:

20. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Nee een gewoon jurkje, heb 'm in een winkel gekocht (babashop in Maastricht), maar hij kan ook prima door als positiejurkje, hij rekt heel erg mee namelijk. Heeerlijk zachte stof en mooi printje inderdaad :) Volgens mij staat ie niet op de Large, maar hij is vast online te koop! :)

Deel Deze Pagina