is dit normaal?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lindabreusers, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

9 feb 2008
    337
    0
    0
    Ik heb de afgelopen week veel last van mijn buik gehad. Beebje ligt ook erg hoog met het ruggetje. Hoofdje (13 nov) scheef bij bekken. Nu voel ik me sinds vandaag een beetje lamlendig. Beetje misselijk, beetje moe. Last van zware buik. Heb ook het idee dat ik af en toe een harde buik heb.

Kan dit kwaad? Of zou het gewoon komen doordat de buik/baby aan het groeien is? Ik voel de baby ook minder schoppen als bijv 4 weken geleden. Kan het misschien zijn dat de baby minder ruimte heeft en bijv al ingedaald of in mijn bekken zit en dat ik het daardoor minder krachtig voel. Wel voel ik bewegingen, maar gewoon minder krachtig als bij schopjes.

Ik heb ook helemaal nergens zin in. Kan ook wel om alles huilen (heel leuk voor mijn man) Hij weet af en toe niet wat hij met mij aan moet.

Groetjes, Linda

2. Bri

Bri Niet meer actief

Ja, dit klinkt mij allemaal als 'normaal' in de oren bij een 31 weken-zwangerschap....
    Probeer wat meer rust te nemen en minder van jezelf te vragen. Je kindje groeit en daar loop jij mee rond te sjouwen.
    Het zijn de beroemde 'laatste loodjes' waar jij zo onderhand wel aan gaat beginnen: nog maar 2 maanden en dan heb je je wondertje!

Deel Deze Pagina