waar hartje te horen als baby in stuit ligt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door masu, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Na weken naar deze dag uitgekeken te hebben, zijn we gisteren voor een pretecho weggeweest.
    Helaas kon mevrouw niet ongunstiger liggen: in stuit en met haar gezichtje richting mijn rug.
    We moeten dus terugkomen zodra ze is gedraaid...wij natuurlijk wel enigszins teleurgesteld!:(

Nu heb ik thuis een angelsound en vroeg ik me af of het mogelijk is om met de angelsound te luisteren waar het hartje hoorbaar is en daaruit af te leiden hoe ze ligt.
    Ik heb m'n placenta aan de voorkant en kan echt niet goed voelen hoe ze ligt, ik voel overal wel wat bewegen en kan de bewegingen niet goed thuisbrengen.

Net heb ik even met de angelsound geluisterd en ik hoor het hartje op verschillende plaatsen, maar het allerduidelijkst ter hoogte van mijn navel en dan helemaal aan de rechterkant van mijn buik.
    Hoe zou ze liggen denken jullie???

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Up!

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja is moeilijk te zeggen...Ik voel heel duidelijk een hoofd bij mijn maag en de voeten trappen in mijn blaas....Maar hoe je er achter komt of ze gedraaid is weet ik niet..

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    hartje kan je elke keer op een andere plek vinden dus daar is niets over te zeggen. die van mij heeft ook even in stuit gelegen en de ene keer horen ze het hartje rechts, de volgende keer links en de andere keer weer zeer moeilijk te vinden om dat het met rug richting m'n buik lag.

Deel Deze Pagina