nare dromen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lindaatje, Jan 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lindaatje

Lindaatje Actief lid

hebben jullie dat ook dromen waar je echt zwetend van wakker wordt sinds je zwanger bent, ik heb al een paar keer een droom gehad dat ik was bevallen van een alien:$

gelukkig op de echo zag alles er normaal uit:D

ik hoop niet dat dit heel de zwangerschap duurt want m'n slaapje lijdt er onder:(

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb vooral in het begin bij de eerste nare dromen gehad.
    Oa dat ik voel en meteen bloedde, dat mn kleintje in stukjes lag op de echo, vreselijk!
    En dat ik haar niet kon vinden om te voeden, bleek ze onder een stoel te liggen :S
    De lachwekkendste droom die ik had was dat ik was bevallen van 2 valkparkieten op t dak van de brandweerkazerne! LOL en ze waren GEEL hahaha
    Bij de 2e had ik op t eind een hele nare droom, dat was de enige in de zwangerschap, dat mijn oudste en baby in de buik beide een vreselijke ziekte hadden...brrr
    Bij de 3e viel t gelukkig mee!
    En dan had ik bij hem toch een vreselijke zwangerschap!

Het is heel normaal zeggen ze!

3. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    ik droom steeds dat mijn relatie uit gaat! Heb gelukkig net een aanzoek gehad met kerst dus hoef me geen zorgen te maken, maar leuk is anders!

4. sil08

sil08 Nieuw lid

Jan 8, 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik droom idd ook heel erg heftig en vaag. Vaak zijn het geen leuke dromen, soms lig ik een half uur roerloos als ik wakker ben, gewoon omdat ik bang ben. En dan besef ik langzaam dat het maar een droom is... Raar eigenlijk he? Dat dat erbij hoort...

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb de meest vreeemde dromen, maar die had ik ook al voor ik zwanger was :)
    PS: ik heb een echofoto van Glimmie die als 2 druppels water op ET lijkt :D:D dus je weet maar nooit ;)
    (komt vast helemaal goed!)

6. Fayy

Fayy Niet meer actief

Ik herken het..
    weeeeeken geleden.. was net 1 a 2 weken zwanger ( wist t dus nog niet hihi) sliepen we bij mn moeder thuis.. maar we hadden een verjaardag thuis want me zusje was jarig.. dus ja gebrek aan slaapplekken dus een vriend van ons is bij me vriend en mij in bed gaan liggen.. klinkt denk HEEEEEEEEEL FOUT!! maar geloof me het is een HEEEEEEEEEEEL groot bed hahaha.. en daarnaast lag nog iemand op de grond enz.
    maargoed.. afgelopen nacht (toevallig) droomde ik dat die jongen naar me toe kwam en zei dat hij de vader is van mn kindje en dat we het hadden gedaan toen op t feest.. en ben er zoooo erg van wakker geschrokken datk gewoon huilde... het is nog raarder want met oud en nieuw zei me zus voor de gein van jullie hebben toch niets gedaan.. Uh NEE! sorry maar hij is zeer zeker me type niet.. en als er 160 kilo snachts op me komt heb ik dat zeker te weten wel door ;P en me vriend ook want lig altijd tegen m aangeplakkert :p heb t zelfs door bij me eigen vriend als hij snachts half op me leunt alleen al..

Misschien een hele foute/rare droom hahaha maar het kan je erg de stuipen op t lijf jagen al helemaal als je hormonen aan t meespelen zijn.. ben zelfs nog zo raar geweest om er met me vriend over te hebben en heb toen gezegd van " jij heb die nacht ook niets gemerkt he?" ik lach me eigen er nu helemaal stuk om omdat ik zoooover van m af heb gelegen en met me vriend onder een deken lag helemaal ingewikkeld.

schaam me best diep voor dit rare berichtje :p
    maargoed zo anoniem dat ik hier ben is er niets om me voor te schamen :p
    wist niet dat de hormonen me zo in de weg konden zitten :p

7. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Awww meisie toch!Hier ook nog steeds hele vreemde dromen, het word nu gelukkig wel minder.
    In het begin was ik heel bang ons zoontje te verliezen maar ik heb nu echt vertrouwen in dat het goed gat komen!

Die dromen komen van hormomen en angst vaak.

8. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36

whaaha hier ook van de week..kan er nu om lachen maar werd echt bijna jankend wakker...en ik de volgende ochtend heel die droom navertellen tegen mijn vriend...zegt die nog om te te stangen..oh was ze leuk? pffff hhaha..
    ze had zelf een naam...wendy...

aan het begin vd zwaschap had ik idd vooral dromen over het kindje..vroegen bevalling enzo...weet wel dat die dromen altijd heel heftig zijn...:(

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb de laatste tijd ook echt rotdromen... Tot een paar dgn geleden had ik hier geen last van!
    Zou dit de hele zwangerschap nu zo blijven?
    Pffff vind 't niet leuk :(

10. La Palma

La Palma Fanatiek lid

May 24, 2010
    2,721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Niet alleen nare, maar ook leuke. Ze zijn alleen wel levensecht. Dus soms twijfel ik f het nou een droom was of niet :S

11. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Herkenbaar hoor! Ik had het bij mijn zoontje ook en nu weer. Soms meerdere enge dromen. Eigenlijk nooit over de baby, maar over hele andere dingen. En altijd bizar.
    Vannacht droomde ik bijvoorbeeld over Ruud van Op zoek naar Zorro. Dat vind ik zo'n creep! Nou, in mijn droom ontpopte hij zich ook als een of andere psychopaat. Heel CSI-drama.

Naja, doodnormaal dus. Gelukkig is het bij mij niet altijd eng, maar vooral bizar. Ik kan er vaak wel om lachen. En het scheelt dat het praktisch nooit over de baby gaat. Ik kan me voorstellen dat je dan wel zwetend wakker wordt.

12. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

Jan 5, 2010
    523
    0
    0
    Hier ook steeds rare dromen maar dan dat ik een relatie heb met mijn ex en dat hij mijn vriend de deur uit heeft gezet omdat hij vind dat ik meer bij hem pas als bij mijn vriend. Het is zo raar. Mijn ex is een goede vriend van ons en woont ongeveer 300km verder op we hebben gewoon goed contact en hij heeft ook gewoon een vriendin en ook daar ga ik goed mee om maar toch het is zo raar soms.
    Nou ja zolang we zelf maar beter weten toch?
    In mijn droom gebeuren er verder geen rare dingen alleen een soort van partner ruil ofzo het is zo raar.

Nou ja zolang ik maar weet dat het niet zo is en dat alle 3 de kinderen van mijn huidige vriend zijn we zijn ook al ruim 10jaar samen dus zal allemaal wel mee vallen haha maar het blijft raar...

Succes allemaal met de rare dromen het gaat vast helemaal goed komen.
    Liefs,

13. JBM1985

JBM1985 Actief lid

Mar 17, 2009
    362
    0
    0
    Nog steeds droom ik vaak. Vaak hele rare dingen, maar ook leuke. Gaan soms wel over de zwangerschap soms ook niet. En ook vaak dat de kleine er al is... Meestal slaan ze helemaal nergens op, wat in het echt toch niet zal gebeuren. Moet zeggen het is even rustig geweest afgelopen weken maar krijg er nu weer last van haha. Zal straks vast wel weer over gaan. ;)

14. Isodora

Isodora Actief lid

Jan 4, 2010
    173
    0
    0
    Ik droom ook steeds heel veel en heel druk als ik zwanger ben. Je rust er niet echt van uit... helaas.

15. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    vannacht hier ook zwetend wakker, meteen mn pyamabroek uit getrokken....

had dit de eerste zwangerschap wat in het begin, de tweede eigenlijk veel meer gedurende de hele zwangerschap. Alleen intensieve vaak nare dromen.

Een paar maanden geleden zijn wij onze hond (5 1/2 jaar) verloren, het erge is dat ik de nacht er voor hierover heb gedroomd, dat ze zeiden dat ze dood was, maar toen ik ging kijken leefde ze toch nog.
    De volgende ochtend klopte ze bij ons op het keukenraam, de hond lag in de stalgang en wilde niet opstaan, ik ben er naar toe gegaan, dacht dat ze dood was, mijn man gegaan, maar ze leefde dus nog wel, helaas heeft ze s avonds de stijd in de kliniek opgegeven. In mijn droom was ze wel op een andere manier overleden, dit was erg heftig, en heel erg vreemd dat ik er de avond tevoren van gedroomd had, misschien was dit wel een waarschuwing geweest, weet het niet, heb het me pas achteraf gerealiseerd, misschien had ik s nachts wel even moeten gaan kijken bij haar (ze is door de epelepsie overleden, wat dus snachts al was begonnen) gelukkig zijn de dromen nu iets minder.

16. Chai

Chai Niet meer actief

In het begin was het helemaal erg bij mij, wou soms niet eens slapen daardoor. Nu nog elke dag horror dromen, ze lijken iets minder intens te zijn. Ik word niet meer verdrietig wakker, maar leuk is anders...

17. Fayy

Fayy Niet meer actief

en heb trouwens gedroomd datk vol trots me tattoo liet zien maar die halfweg was.. stond wel te kijken en toen ik wakker werd ging k METEEN op me arm kijken of ie er nog zat .. linkerarm nog wel .. en k zag niets ik dacht HUHHH mja hij zit natuurlk rechts maar in mn dromen links.

en heb weleens gedroomd datk een dochtertje kreeg en dat alsk terug kwam van me werk ze kon lopen en praten grr

18. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

Aug 24, 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    heel herkenbaar. Ik droom ook steeds hele nare dromen. Ook dat mijn man het"uit" had gemaakt. Maar ook dat ik een miskraam kreeg, en het kindje van 2 cm op mijn vinger had liggen, en je de oogjes enzo zag. Zoals die plaatjes op internet. Niet leuk nee zulke dromen! Ook ben ik erg vaak wakker en moet vaak plasen snachts

19. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,723
    1
    0
    Ben wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben.

Bijna iedere nacht heb ik zulke enge, bizare dromen. Altijd over mensen die ik ken, vaak over dood/ echtscheiding enz. Soms zijn ze zo eng dat ik de hele dag daarna van slag ben. Hoop dat het niet de hele zwangerschap aanhoud.

Weet iemand eigenlijk hoe het komt die dromen?

20. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Het dromen komt grotendeels door hormonen, plus angst die je onbewust bij je hebt.

Hier ook heel vreemd gedroomd dat mijn zoontje niet van mijn vriend was!
    Ik werd helemaal in panier wakker!Maar hij kan niet van iemand anders zijn omdat ik nooit vreemd ben gegaan haha en dat moest ik mezelf echt even een paar keer zeggen!

Share This Page