Ik stond net op en voelde van onderen iets knappen, lijkt net wel. Pas een paar minuten later besefte ik me waar het gevoel het meeste op leek, namelijk of er iets knapte.. Ik heb geen water gelekt ofzo. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Herkenbaar?
Hmm, ik zou ook even de vk bellen! Al geprobeerd op je hand te blazen om te kijken of er vruchtwater "lekt"?
Dat klinkt niet alsof dat hoort. Hoe duidelijk en waar precies voelde je het? Ik zou je adviseren contact op te nemen met de VK en evt. ter controle een echo te laten maken.
Al gebeld? Als het echt knap geluid is echt niet goed lijkt mij.Knakken hoor je wel vaker dat kleintje dat doet maar dat is wel een ander soort geluid
VK zei dat het waarsch mijn schaambeenderen waren die wat weker worden gedurende de zwangerschap, en die tegen elkaar schuurde toen ik opstond.. Maar bij breken van de vliezen moet er toch wel of veel of druppelsgewijs vloeistof uit komen? Bij mij is er niks Maar door jullie berichtjes nu maak ik me wel een klein beetje zorgen. Merk ook dat ik nu echt even rust moet houden deze avond, want ik voel mijn buik voelt niet lekker aan. Kan het gevoel niet omschrijven... Net alsof ik er dag extreem druk ben geweest en alles ff te veel is. Maar heb heel de dag op de bank gehangen.. Bij mijn vk heb ik trouwens nog nooit tussentijds extra mogen komen als ik me zorgen maakte. Oh en ik voelde het "in" mijn vagina.. Echt vanonder dus.
Ik denk wel dat als het de vliezen waren die zijn gebroken, al is het een kleine scheur dat je nu wel wat vruchtwater was verloren. Maar ook als je bijv druk zet op de onderkantje dan zou het er ook uit moeten druppelen. Als dat niet het geval is, denk ik dat er niets is om je zorgen over te maken.