Pff ik verga van de buikpijn en er is volges de gyn en vk niks aan te doen dan het uit te zieken. De ellende begon allemaal 1,5 week terug nadat ik ineens flink veel buikpijn kreeg. Wij snel naar de vk en die stuurde me door naar de HAP voor een urine test. Helaas niks uit gekomen. Ik moest maar onder een hete doche en paractemaollen en me bedje in. De hele nacht heb ik krom gelegen van de pijn en mocht vrijdag ochted terecht bij de gyn, Die zag niks verkeerd aan me zwangerschap en gooide het op me darmen en buik want daar heeft half nl last van. Ik maar weer naar huis me bedje in opvang gezocht voor Daan want die kon ik niet eens optillen nu nog moeilijk.de zaterdag was ik wel een paar keer flauw gevallen maar maakte me verder geen zorgen heb ik wel vaker van die periodes dus me bedje in en maar hopen dat het snel overgaat. Zondag me verjaardag ging het niet meer zodra ik ging staan viel ik flauw nog meer overgeven dan ik al deed en was zo bleek als een lijk. me vriend naar de vk gebeld en die stuurde me gelijk door naar het ziekenhuis. Die gyn me weer helemaal onderzocht en gooide het weer op me darmen en buik de baby maakte het goed gelukkig. Hij wilde me wel opnemne ter observatie want hij zag wel dat ik lichtelijk al was uitgedroogd en als dat zo door ging waren ze zometeen nog verder van huis. Er is in 2 dagen tijd 10 liter vocht in me lijf gegoten en ze mkoesten wegen hoeveel erin bleef ik kreeg medicatie voor de buikkrampen maar die hielpen maar 2 uur terwijl ze zeiden dat ie het wel 6 a 7 uur moesten doen. Er is flink wat bloed urine en ontlasting afgenomen en dat werd allemaal onderzocht na 48 uur mocht ik weer naar huis om daar uit te zieken diagnose een flinke buik darm bacterie de welke kunnen ze nog niet zeggen want me ontlasting staat nog op kweek. Ik verga nog van de pijn geef mij maar weeen dan weet je waar je het voor doet antibiotica kunnen ze niet geven ivm zwangerschap. Ik word hier zo moe van kan geen ovang vinden voor Daan me huishouden staat helemaal stil waardoor het binnen 3 dagen weer een complete pleuris zooi is en met veel pijn en moeite kan ik de verzorging van Daan aan. Sorry voor al dit geklaag maar ik zie het allemaal even niet meer zitten. Liefs Fleur1
Geen antibiotica? Of is een antibiotica voor blaasontsteking anders? Want dat heb ik wel een aantal keer gehad in mn vorige zwangerschap.
Ik weet niet wat het verschil is maar er was geen antibiotica die ze me konden geven hiervoor ivm met me zwangerschap
Zou ik toch eens verder vragen als ik jou was. Ik heb op dit moment een urineweginfectie en heb daar een antibioticakuurtje voor. Er zijn wel degelijk een paar kuurtjes die geschikt zijn voor zwangeren.
kom net terug uit het ziekenhuis heb vanmorgen gelijk gebeld omhalf 9 en kon direct komen wel dan niet bij mijn eiegn gyn mar ik had zoiets misschien heeft hij wel iets voor de ppijn. hij heeft de bacterie genoemd waar ik nu zoveel last van heb en dat er echt geen antibiotica is die door zwangere geslikt mag worden. wel heb ik wat medicatie gekregen voor de darmkrampen verder zal ik het gewoon helemaal zelf moeten doen