zwanger worden en vliegen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Florida13, 5 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Ik wil graag in juni/juli stoppen met de pil. Begin augustus ga ik op vakantie naar Griekenland. Is het schadelijk om dan te vliegen? Stel ik zou dan nét zwanger zijn.....?

Groetjessss

2. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Nope, lekker gaan vliegen jij! Het enige waar je misschien op moet letten is de zon ivm zwangerschapsmasker. Goed smeren dus!

3. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Nee hoor... ik ben tijdens mijn zwangerschap 1 x naar Griekenland (inderdaad uitkijken met de zon en veel drinken) en 2 x naar Nederland gevlogen. De laatste keer was ik volgens mij al 23 weken ofzo.

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    je wilt in juni juli stoppen met de pil, je moet dan ten 1e nog maar afwachten of je cyclus direct terug komt dus de kans is niet zo heel erg groot als jij in juli stopt met de pil dat je dan ook direct zwanger raakt...

wbt vliegen dat mag je de hele zwangerschap blijven doen tot pakweg 32-36 wkn afhankelijk van vliegtuigmaatschappij en doktersverklaring...

succes en fijne vakantie alvast toegewenst.

5. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Hoi Ik heb toen ik 8 weken zwanger was nog gevlogen. Geen probleem hoor. Ik was alleen misselijk en al die geurtjes in een vliegtuig zijn dan niet echt bevordelijk. Spuugzakje bij de hand houden dus.

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Geen enkel probleem, ik vloog met 32 weken naar NL om daar te bevallen aangezien ik in het buitenland woon! Fijne vakantie alvast!

Deel Deze Pagina