hallo, ik heb 2wkn geleden een kijkoperatie en gelijk een HSG gehad... mijn vraag, kan hierdoor mijn cyclus in de war raken, heb het idee dat ik geen eisprong heb gehad?! Heb wel met een ovulatietest positief getest maar helemaal niks gevoeld, normaal heb ik dit wel... Iemand een idee of dat zou kunnen?
ik weet het eerlijk gezegd niet (zou je dat niet aan de vk hier op de site kunnen vragen?) Maar de kans lijkt me klein daqt je geen eisprong hebt gehad en wel een positieve test.. zelf voel ik mijn eisprong de ene maand wel en de andere maand niet, daar is geen peil op te trekken...
Ja, na een kijkoperatie kan je cyclus van slag zijn. De reden dat je nu niks voelt is misschien omdat ze met de kijkoperatie ook de HSG hebben uitgevoerd en dus je eileiders daardoor goed schoongespoten zijn. Ook hoef je niet altijd je eisrpong te voelen.
@Vlinder Zou best kunnen allemaal... Normaal voel ik mijn eisprong heel goed, heel veel krampen maar nu helemaal niks terwijl ik wel volgens de ovu test een eisprong gehad...tot nu toe nog niet ongesteld maar zwangerschaptest was negatief vanochtend Ik zie dat je ook een laparascopie heb gehad, viel het bij jou ook zo tegen? Ik had vrij veel last na de operatie...alleen hebben ze niks kunnen vinden...maar de klachten blijven...
Bij mij hebben ze gelijk een hoop endometriose weggehaald van mijn eileider, eierstok (2 cysten), darm, baarmoeder en blaas dus bij viel het inderdaad ook flink tegen maar ze zijn dan ook flink bezig geweest.
jeej dat klinkt echt heftig, had je veel last voor de operatie van pijn, en is dat nu een stuk minder dan? Ik heb al 6jaar last van pijn in/aan mijn blaas,bij het plassen en heftige mens, heb volgens mij al elk onderzoek gehad maar er komt niks uit
Ik heb 25 mei mijn laparoscopie gehad en had 24 dagen later mijn menstruatie (gemiddelde cyclusduur van 30 dagen). 4 dagen ongesteld geweest en heb nu deze maand op dag 17 mijn eisprong gehad (normaal zo tussen dag 19 en 21) Deze ronde heb ik mijn eisprong juist wel gevoeld. Zit er nu 6 dagen na en heb nu al last van steekjes en pijntjes in mijn baarmoeder/eileider gebied en witverlies (hoop hoop hoop). De operatie viel mij 100% mee. De dag erna veel pijn gehad maar na het innemen van pijnstillers (ibuprofen 600) knapte ik elke dag op en na 3 dagen ging ik alweer mee boodschappen doen. Zo zie je maar, werkt bij iedereen anders Owja, bij mij vonden ze met de HSG wat weerstand in mijn rechter eileider en restanten van een ontsteking op mijn linker eierstok. Volgens de chirurg mocht dit geen belemmering zijn, maargoed, na 22 maanden nog steeds geen zwangerschap, dus voor ons ergens wel een belemmering. Hopelijk heeft het schoonmaken en doorspoelen geholpen
@kweb ja inderdaad, zo zie je maar weer bij iedereen anders!! ik heb normaal een cyclus van 29/30dng, 2 juni laparoscopie gehad en 13 juni volgens ovu test mijn ei! nu dus nog steeds niet ongi, maar wel veel krampen...gisterochten test gedaan negatief helaas....snap er niks meer van, ook veel last van wit verlies Lichaam kan rare dingen met je doen!! Hoop dat die steekjes van ons wel goed nieuws brengen hihi 22mnd is trouwens wel veel!!! ik zit nu in ronde 6. Moet dinsdag weer op controle bij de gyn na operatie, ben benieuwd!
Hey guzy, Jammer dat je nega hebt getest, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Mss ben jij wel zo`n laat tester Ik ga in elk geval voor je duimen. Wel fijn dat je in elk geval een eisprong hebt kunnen vinden, dat geeft toch wel een fijn gevoel, wetend dat dat in elk geval nog werkt haha 6 mnd jullie...wat heb je snel je operatie gehad dan. Fijne dokter of is er iets medisch dat hier voor gekozen is? Nou hopelijk mag je snel goed nieuws brengen...Wij allemaal trouwens
Ik had constant pijn voor mijn operatie en nu helemaal niks, maar ik word nu in de overgang gehouden om te zorgen dat de endometriose wegblijft tot de start van de IVF in september. Bij mij is nu alles platgelegt door de hormonen.