Baby ineens erg onrustig?

Discussion in 'Zwangerschap' started by kleintje88, Nov 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ik heb vannacht echt een verschrikkelijke nacht gehad :S

De baby was ineens erg onrustig, trappelde veel en wild voor mijn idee en ik had enorme last van mijn buik.... Krampen...

Dit heeft zo'n 2 uur geduurd en daarna ben ik weer in slaap gevallen, nu is het gelukkig weer zo goed als over en is de kleine rustig! (ik voel de kleine nog wel )

Wat kan dit geweest zijn ?
    Zullen mijn darmen misschien erg op het kindje hebben gedrukt waardoor het onrustig werd of is dat een rare gedachten?
    Overigens wel nog flink ontlasting gehad maar daarmee zakte de onrust van de kleine en mijn krampen niet echt, pas na 1,5 uur....

Ik vond het vannacht echt eng en wilde bijna de verloskundige uit bed bellen! Heb het toch maar niet gedaan want dacht ach het zal toch wel niks zijn.....

Ik heb verder geen koorts ofzo!

2. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

Aug 4, 2009
    2,002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey Kleintje,

Ik ben benieuwd naar de reacties. Hoort dit misschien bij de termijn van 20-24 weken ofzo? Ik ben deze week 2 avonden 'ziek' geweest. Kreeg ook buikkrampen en werd er ook misselijk bij. Moest overgeven. Een 2 uur later ging het wel weer en 's ochtends was het weer over. Maakte me erg zorgen omdat mijn buik zo pijn deed. Ik ben ook niet aan de diaree ofzo.
    Mjn buik is vanaf deze week erg gegroeid en vrij hard geworden.

3. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,170
    4,321
    113
    Het komt me heel bekend voor maar bij mij voelde ik dit pas rond 37 weken. Misschien toch even je VK bellen om uit te leggen wat er gebeurd is vannacht en kijken of ze een controle nodig acht of niet.

Share This Page