Ik deel deze mening wel. Ik dacht eerst toen ik het kocht: "ha, lekker zwitsal, vast in de stemming komen" maar dit ruikt toch anders dan de babyzwitsal. Nu heb ik de olie van Weleda. Die ruikt wel lekker en trekt lekker in de huid.
ik ben ook gelijk begonnen met smeren! maar met week 37 toch nog allemaal striemen gekregen en ik was zo trots!
Ik gebruik vanaf dag 1 VSM voor mama.... BBB creme... buik/borsten/benen.... en sinds vorige week krijg ik toch striemen.... waarschijnlijk is mijn buik in korte tijd toch heeel veel gegroeid... maar ik blijf mooi doorsmeren.. want dan blijft de schade hopelijk beperkt!
Ik had al straeie door mijn groeispurt in de pubertijd, dat zijn nu witte lijntje op mijn benen en heupen en borsten.. je doet er niets aan. Ik smeer me nu in met Zwangerschapsolie van Weleda om te voorkomen dat ik ook streepjes krijg bovenop mijn buik.. maar of het helpt weet ik niet. Tot nu toe lijkt het wel te helpen. De olie blijft ook de hele dag te masseren.. dat vind ik wel fijn.
Ik smeer nu van zwitsal Mama. bevalt me wel goed, alleen ben ik bang dat ik evengoed stiemen krijg.. mn moeder zat helemaal onder! ze zegt altijd mijn buik stond in vuur en vlam
ik ben allergisch aan de zwitsal mama creme ik ben zot van zwitsal maar mag het nietmeer gebruiken want mijn buiks staat dan vol pukkels ik smeer men buik af en toe in met amandelolie groetjes