Buik en Borsten smeren

Discussie in 'Gezondheid' gestart door tata, 14 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Hoi meiden,
    Ik heb vandaag Mother's oil bij de tuinen gekocht. Super fijn spul is het. Wat smeren jullie??

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kruidvat buik en straie créme....
    Maar volgens mij helpt het niet want krijg al wat kleine striemen (al ben ik niks aangekomen mijn buik is wel wat dikker geworden)

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb nu mama zwitsal, maar als die leeg is ga ik ook op zoek naar wat anders. Vindt de geur nl. niet zo geweldig nu ik zwanger ben.
    's Avonds voel ik me nog wel 's niet zo lekker en dan gebruik ik gewone bodylotion.

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    vsm puur mama BBBBcreme en bio oil, ik gebruik de vsm creme na het douchen en de bio oil smeer ik sochtends als ik wakker ben en savonds voor het slapen gaan, als ik op bed lig.

5. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hema, Mama creme..

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Weleda, zwangerschapsolie

Nu 38,2 week zwanger en geen striem te zien op borsten en buik,
    wel op benen waar ik niet gesmeerd heb ;)

7. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    ik smeerde altijd al met switsal body lotion... nu alleen een stuk vaker... bijna geen streep te zien hiero:)

8. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Mezelf vanaf een week of 10 netjes ingesmeerd.... maar helaas te vergeefs.. toch overal striae, buik, liezen en zelfs op mijn linkerarm!

9. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    hmm eigenlijk niks... Bij de eerste ook niet echt... in het begin ja, maar dat hield ik niet vol. Geen striemen gehad, en nu ben ik eens benieuwd...

10. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    ik smeer ook die van de hema, maar zit al behoorlijk vol met stiemen...:( zag nu ook eentje op mijn heup....:(

11. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee
    ik gebruik weleda zwangerschapsolie! echt super fijn spul.
    Mijn man vond het stinken en ben toen overgegaan op bbb creme van vsm. Toch maar weer snel terug gegaan naar weleda. Echt 10 x fijner en heb tot nu toe geen striemetjes staan (effe afkloppen). dus ik zweer bij weleda...!!
    gr.rensje

12. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    De meeste middeltjes helpen niet heel erg veel, omdat de striae veroorzaakt worden door het bindweefsel wat onder de huid ligt. Erfelijke aanleg heeft het helaas het meest voor het zeggen. Wat wel helpt is het masseren van de huid en het bindweefsel. Dus door de middeltjes in te masseren bereik je toch iets. En wat ik zelf ook prettig vond is dat door te smeren de huid minder droog en trekkerig aanvoelt.

13. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hier ook Weleda Zwangerschapsolie. Heerlijk spul, stinkt enorm :D

Maar helaas, hier opeens sinds een week wel striae aan 1 kant van mijn buik. Ik was bij 36/37 weken ook nog erg trots op mijn strakke buikie, maar nu is het niet zo mooi meer... Hopelijk komt ze gauw ;)

14. Belletje

Belletje Lid

23 mrt 2009
    76
    0
    6
    Puur mamma BBBB creme.. Maar ik denk dat het bij mij ter voorkoming van meer zwangerschapsstrepen niet veel meer doet. Mijn huid is al flink uitgerekt tijdens mijn tweelingzwangerschap van 9 jaar geleden, dus mijn buikje van nu past nog prima onder mijn velletje :)

15. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ik smeer met weleda zwangerschapsolie helemaal geweldig spul vind ik. Ruikt heerlijk en maakt je huid echt soepel!

16. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Ik heb nu nog gewone bodylotion/masagegel

Maar hoevaak smeren jullie

17. Zonnetje79

Zonnetje79 Actief lid

4 nov 2008
    136
    0
    0
    Eindhoven
    Ik gebruik van de 14e week straie creme van Biotherm. Het is een duurdere creme maar tot nu toe nog geen straie gekregen!! Of het werkt of niet, als je smeert zul je nooit zeggen; had ik destijds maar.... Het is een kleine moeite en als het helpt ben je er na de bevalling zeker blij dat je gesmeerd hebt. Ik tenminste wel...krijg ik toch striae dan heb ik er tenminste wel iets voor gedaan.

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Helpt heel goed...om je portemonnaie leeg te maken.
    Die crems, duur of goedkoop voorkomen het niet.
    Je hebt geluk als je het niet krijgt...en anders pech ;) zoals ikke haha ben net een zebra.

19. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    De dame bij de Tuinen zei dat je vit E moet smeren, welke maakt niet uit. Ik doen 1x per dag na het douuchen.

20. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    ik heb die van mama zwitsal, die ruikt heerlijk,

Deel Deze Pagina