Buik en Borsten smeren

Discussion in 'Gezondheid' started by tata, Aug 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Bio oil, en Weleda olie. Beetje waar ik zin in heb. Bio oil trekt sneller in, maar Weleda ruikt nog lekkerder. Ik smeer buik, borsten, en vaak ook billen en bovenbenen. BBBB dus. :)

Mijn buik en borsten zijn het meest gegroeid tot nu toe (7 cm in taille, maar was echt heel dun hiervoor). Geen striem te zien *klopt af*, maar de oude striemen natuurlijk wel op borsten. Heb er best wat door veel afvallen (anorexia) en weer aankomen. Met name borsten... maar die zien er wel beter uit nu ik zoveel smeer!

2. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,175
    4,324
    113
    Smeer helemaal niets en gelukkig ook geen striae. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk maar ben er niet bang voor.

3. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

Apr 13, 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Geen streepje de vorige zwangerschap :) Heb toen BBB van Puur Mama VSM gebruikt en Hema MAMA. Vond het in ieder geval een lekker idee!

4. joycje

joycje Fanatiek lid

Aug 21, 2009
    1,079
    0
    0
    Heb een oud merk. Olivia heet het. En ruikt ook nog lekker. Vind het nadeel van zwitsal spullen dat je zelf spontaan naar een babykontje ruikt!.

Ik smeer s avonds na het douchen en probeer ook regelmatig (als ik stoer genoeg ben) wisseldouche op mijn buik te houden. Dus flink koud en dan weer warm dit is ook goed voor de doorbloeding.

5. LindaenSven

LindaenSven Niet meer actief

Ik smeer ook vanaf een week of 10 al Zwitsal Mama. Vind het heerlijk ruiken en tja.. helpt het? Ik weet het niet, ik heb nog geen striae maar wat niet is kan nog komen. En wie weet als ik niet gesmeerd had, had ik ze misschien ook wel niet gehad.
    Ik smeer sowieso elke dag na het douchen met bodylotion, dus of ik nou bodylotion smeer of Zwitsal Mama, geld uitgeven aan smeerseltjes doe ik toch wel...

6. Poeh30

Poeh30 Actief lid

Jun 10, 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb wel bij mijn borsten en aan de zijkanten van mijn buik hele lichte straie streepjes, maar voor de rest valt het mee. Smeer mezelf 2x per dag in met vsm bbbb cremé en gebruik sinds week 34 van weldena olie om te voorkomen dat ik straks uitscheur, maar of dat echt zal helpen zullen we zien.

7. Peentje

Peentje Actief lid

Jan 29, 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap niet gesmeerd en ook geen straie gekregen. Ik heb door de enorme stuwing uiteindelijk wel een paar 'scheurtjes' in mn borsten gekregen.(Ik had dan ook wel giga veel melk).

8. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Tja ik smeer Zwitsal-mamma. Het ruikt zo lekker en ik vond het zo leuk om een tube te kopen waar mamma op staat ;). Helemaal in de marketing getrapt dus.
    Maar helpen doet het natuurlijk niet. Ik heb al striae vanuit de puberteit en nu dus nog meer. Dat viel te verwachten. Maar nietemin geniet ik van het zwitsalgeurtje en is het goed om de huid door het smeren wat te masseren...

9. zeeland

zeeland Actief lid

Oct 1, 2007
    119
    1
    0
    hoi!
    kost een paar centen, maar ik weet dat t werkt; biovergetures van biotherm. Ik heb er eerder ook al de kleur en diepte uit 'oude' striae mee weggesmeerd !

Share This Page