Hallo dames, Ik ben aanstaande zaterdag 11 wkn zwanger van de 3e maar ik ben sinds de laatste week toch zo vreslijk moe. Geen puf om uit bed te komen, na het middag eten wil ik het liefst slapen, geen zin om naar buiten te gaan zo moe ben ik gewoon. Nu weet ik wel dat het nu zwaarder is dan de 1e zwangerschap omdat je dan minder om handen heb zeg maar. De oudste wordt bijna 3 en de jongste is net 1. De oudste is vrij bijdehand en gaat naar de peuterspeelzaal en de jongste loopt nog niet los. Zou ik zo moe zijn van de zwangerschap of zou het ook iets van bloedarmoede ofzo kunnen zijn?? XxX
Heyy, volgens mij zijn we bijna op dezelfde datum uitegerekend of zo. Aankomend weekend ben ik ook 11 weken! En ook erg last van vermoeidheid. Je hebt er twee rondlopen, plus nog een man...tja..Maar na 12 weken gaat het beter worden meid!
Hallo! Ik herken het wel een beetje hoor! Ik ben ook zwanger van de derde en mijn kids hebben ook ongeveer dezelfde leeftijd als die van jullie. Ik denk wel dat het heel erg te maken heeft met de kindjes die je al hebt hoor! En dat in combinatie met de zwangerschap. Ik ben ook al weken ontzettend moe! Ik slaap overdag dan wel niet, maar 's avonds val ik als een blok in slaap en 's ochtends zou ik me het liefst nog 10x omdraaien haha! Ik heb vorige week de bloeduitslagen gehad bij de VK en was ook erg nieuwsgierig naar mijn hb, maar alles zag er prima uit, dus het zal echt de combi van zwangerschap en 2 jonge kids zijn! Succes ermee en het komt vast goed, we bikkelen gewoon door! (het is maar goed dat wij vrouwen zijn, anders was het een drama geworden ) haha!
hier hetzelfde! mijn kids zijn al wel wat ouder(5 en 7) dus als ze naar school zijn ga ik smiddags altijd even liggen. tenzij ik niet hoef te werken. en dan nog lig ik s avonds om 8 uur op bed! dan hou ik t niet meer! ik ben nu bijna 24 wkn en merk nu dat t iets beter gaat! kan wat langer opblijven s avonds!
Hier ook zwanger van de 3e. Nummer 1 is 6 en nummer 2 is 4. En ben bijna 30 weken zwanger. Was in het begin ook zo moe. En toen een tijdje niet. Maar nu door mijn BI ook weer vroeg op bed.Ken soms ook weinig van de andere kids hebben door de pijn en vermoeidheid.