Hi meiden, hebben jullie dat ook; net zwanger (7e week is gisteren ingegaan) en dan al helemaal zin om allemaal babykleertjes te gaan kopen? Jammer dat ik nog niet kan weten wat het wordt, anders ging ik me lekker uitleven. Hebben jullie dat ook?
niet in kleding maar hier waren al erg op tijd de wagen en de maxicosi en van ALLES hahahaha geet niks geniet er lekker van
de drang snap ik wel hoor, zeker als het je eerste is. Dan wil je dat ook gewoon allemaal in huis hebben. Ik heb wel gewacht tot na de termijnecho, ik zou het zo pijnlijk vinden om alles terug te sturen. Met de grote dingen heb ik tot de 20 wekenecho gewacht, maar kan mij voorstellen dat anderen het al sneller in huis hebben hoor.
Ik heb toen ik 5 weken was van mijn vriendinnen rompertjes kado gekregen en bij mijn baby dump pakket zaten leuke baby dingen. Ik ga aankomende woensdag bij de babydump kijken naar wandelwagen en daarna ff leuke babydingetjes halen bij action en zeeman En spuugdoekjes enzo zijn niet duur en kun je altijd nog weggeven of bewaren.
Ik had van mezelf gedacht dat ik dat ook heel erg zou hebben en heb dat helemaal niet gehad. Merk nu dat de drang om spullen te kopen groot is en dat ik elke mogelijkheid om even een winkel naar binnen gaan ook graag gebruik van maak. Moet ook nog van alles hebben omdat ik niet alles in 1 keer wilde en kon kopen. Eerste pakje samen met mijn mams uitgezocht met de echo van 14 weken. Daarna niks meer gekocht tot de 20 weken echo. Toen wist ik dat het een knul werd en kon ik gericht gaan shoppen (heb daar ook wel een beetje op gewacht).
Hahah ken het! Maar dat word op een gegeven moment wel weer minder hoor... tot je weet wat het is hahah wij hebben al een halve grote la vol met kleertjes Gefeliciteerd!
ik ben ook heel vroeg begonnen met dingen kopen,en achteraf heel erg blij dat ik met 24 weken de babykamer al klaar had want 5 weken later kwam de baby.ik zie veel mensen om mij heen die gewoon veel te laat beginnen met kopen,terwijl er van alles kan gebeuren ze gaan ervan uit dat de baby toch wel blijft zitten tot 40 weken.
Bij de eerst had ik het ook... Maar ik heb tot nu toe nog niets gekocht...(de grote dingen hebben we natuurlijk nog kinderwagen, box, badje, kamertje enz) Volgende week hebben we geslachtsbepaling en daarna........
Ik echt niet.. Voor mijn gevoel echt "de goden verzoeken".. Voor de 12 weken echo heb ik niks gekocht, wilde eerst met eigen ogen zien dat er echt iets zat. Daarna paar unisex kleertjes gekocht. Pas na de 20 weken echo ben ik echt losgegaan op kleren, kamertje, kinderwagen etc..
Ik heb met 6 weken al een kinderwagen gekocht. Ik ben nu al aan het kijken voor een ledikant. De reden dat ik vroeg shop is dat ik alleen ben en ook nog eens geen auto heb. Daarbij heb ik ook geen ontzettend hoog inkomen, dus ik haal gewoon steeds iets wanneer ik het geld ervoor heb. Tja, het is vroeg en kan nog van alles misgaan. Maar daar gaan we niet vanuit.
Moet toch zeggen dat de unisexkleertjes van noppie die nu voor 60% op internet staan al in de bestelling zijn haha! Is toch leuk om al iets tastbaars te hebben en wat nieuwe kleertjes om al bij weg te dromen...
Geniet ervan hoor, gewoon lekker doen. Termijn zegt helemaal niks. Ja, je hebt meer kans om het te verliezen tot de 12de week. Maar tot jeje kindje levend in je armen hebt na de zwangerschap is helemaal niks zeker, er kan altijd wat misgaan. Dus ik zou lekker van je shop drang genieten zodra je die hebt. Ik heb die namelijk nooit echt gehad tijdens de zwangerschap. Pas toen de meid er was kwam het langzaam. En het is juist zo leuk om te shoppen als je de kleine nog bij je draagt!
Hou op schei uit haha!! ik koop me rot de duowagen hebben we al een week na de positieve test aangeschaft heb twee jongens dus jongenskleertjes heb ik zat.. wel al stiekem wat rose dingen gehaald. wanneer t toch weer n jongen blijkt te zijn kan ik de meisjeskleren mooi bewaren voor toekomstige kraamcadeau's
Ik heb nog niets gekocht. Durf niet zo eigenlijk. Nou hebben we al een baby kamertje van ons zoontje, dus dat hoeven we niet aan te schaffen. Na de 20 weken echo durf ik pas los te gaan, willen ook graag weten wat het geslacht is, dan is het handig om te wachten met shoppen totdat die echo geweest is.
Ik heb er ook last van. Nog niks gekocht maar ik moet echt een nieuwe bh hebben. Mijn borsten zijn zeker een cup gegoeid en ik wil graag zo'n meegroei bh kopen. Alleen ben ik ook bang dat dit de goden verzoeken is.... Babyspullen durf ik echt nog niet voor de 12 weken om zijn.
Hier ook al vroeg begonnen met dingetjes aanschaffen. En koop elke maand wel wat spulletjes of kleertjes. Vind het fijn om alles op mijn gemakje aan te schaffen. Je hoeft niet alles in 1x te kopen op die manier. In het begin toen we nog niet wisten wat de beeb zou worden hebben we wat neutrale kleertjes gekocht, die nu heel leuk passen met het roze
Ik heb al 2 pakjes en 1 shirtje gekocht. Vind het gewoon leuk. 1 pakje had ik al gekocht en toen kreeg ik een mk. ik denk dat ik die niet hou, heb de kaartjes er nog aan zitten dus ik denk dat ik die als kraamkado geef aan een vriendin.