Hoi meiden, Ik vroeg me af of iemand dit weet of ervaring mee heeft. Ik ben z'n 5 jaar geleden geopereerd aan mijn linker schouder omdat die steeds uit de kom schoot. Nu ben ik 4 weken zwanger en doet die schouder sinds vandaag echt de hele dag al zeer.. Zeurende pijn. Van de andere 'normale' schouder heb ik nergens last van. Kan dit komen door verandering van de hormonen? Heb ook vandaag meer last van krampen in mn baarmoeder. Dus denk dat mijn lichaam goed z'n best aan het doen is. Meer meiden hier ervaring mee toevallig? Met geopereerde delen die vervelend zeer gingen doen tijdens je zwangerschap?
Hi Rebelleflower, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Mijn schouder was in het begin van beide zwangerschappen ook iets gevoelig. Zal vast iets van een aanhechting zijn met de baarmoeder. Of borsten die groter worden? Wat ik ook weet is, is dat als de pijn echt erger wordt en echt gaat zeuren (en continue aanwezig), je wellicht rekening moet houden met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maar ik wil je verder niet bang maken. Nogmaals ik had ook last van mn schouder, maar niet zodanig dat ik er echt last van had. En aangezien het bij jou een gevoelig punt is, denk ik dat je er iets meer last van hebt.