Hallo Spijtig genoeg moet ik momenteel een mk verwerken .Ik zou 6.5 week zwanger zijn maar het vruchtzakje is gestopt met groeien op 4 weken. Mijn man en ik waren 9 maanden aan het klussen en dus blij dat het eindelijk zover was. Waar ik nu vooral schrik voor heb weer zo lang te moeten klussen of langer want we waren er zo dichtbij allemaal.. GRaag verhalen van mensen die voor hun eerste kindje ook een mk hadden en hoe lang daarna waren jullie zwanger? XX
onder het topic miskraam, kletsen veel meiden die al een miskraam hebben gehad of er middenin zitten. misschien een tip voor je om daar eens te vragen heel veel sterkte met het verweken en hopelijk ben je snel weer zwanger van een gezond kindje dat wel 9 maanden bij je blijft..
Ik heb ruim twee jaar geleden twee miskramen vlak achter elkaar gehad. We zijn voor de eerste zwangerschap 8 rondes bezig geweest, na de 1e mk met 13 weken gelijk weer zwanger en dat was een mk met 6 wk. Daarna heeft het jammer genoeg weer 7 maanden geduurd voor ik zwanger was van mijn dochter. Bij mij blijkt het dat het lichamelijke en het geestelijke écht samen moeten kloppen: vooral NIET bezig zijn met zwanger worden, hoe moeilijk dat ook was, zorgde er voor dat ik zwanger werd (ook zo bij de 1e 2 zwangerschappen), in combinatie met een algemene gezonde geest. Ik ben dan ook in therapie geweest om mijn miskramen proberen een plaatsje te geven, en dat werkte. Misschien een beetje een overbodig en vervelend voor je om nu te horen, maar na mijn eerste dochter en de lange tijd dat we dus eigenlijk hebben gedaan over haar, wilde ik weer snel zwanger proberen te worden, dat is gelukkig gelijk gelukt (weer niet echt bezig zijn met zwanger worden, maar kijken hoe het zal lopen). Veel sterkte met het verwerken van je verlies, succes voor de toekomst!