Stijlvolle zwangerschapskleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Yummy, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    In mijn vorige zwangerschap vond ik het SUPER moeilijk om mooie, stijlvolle zwangerschapskleding te vinden. Noppies, prenatal, mamalicious: ik vind het vreselijk :)
    Ik vind al die opdrukken, drukke bloemetjes en saaie jeans echt 10x niets. Gewoon wat strakker/stijlvoller/moderner. Iets meer zoals ik me nu ook zou kleden, maar dan dus met wat meer buikruimte :D

Nu kom ik echter zelf niet verder dan deze merken. Waar kopen jullie je zwangerschapskleding? Ik wil er trouwens best iets voor betalen hoor, het hoeft niet goedkoop te zijn.

2. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik koop een hoop gewone tuniekjes en gewone jurkjes. Dat past me nog steeds en kan ik na me zwangerschap nog aan.

3. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Ik heb een aantal hele leuke dingen (niet goedkoop) in Tilburg gekocht. Daar zit een winkel speciaal voor zwangeren (bijna geen babykleding). Je moet denken aan merken van love2wait, noppies, fragile etc. Het winkeltje heet volgens mij madre bella ofzo.

4. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Ik doe tegenwoordig veel aan internet shoppen zoals bij wehkamp en otto. Het tot nu toe is alles wat ik besteld hebt heel mooi.

5. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Queen Mum heeft ook mooie stijlvolle zwangerschapskleding en goed snuffelen bij de H&M.
    In de Wij staat ook een heel mooi setje met een gebreid rokje en een mooie wat langer vest van Prenatal, korte laarsjes erbij en stond echt stoer

6. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
  7. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb wel enkele kledingstukken van Mamalicious en Love2Wait. Daarnaast een paar shirtjes van Miss Etam. Ik heb een skinny jeans van Love2Wait, en een grijs-zwart gestreept jurkje van Prenatal. Ik moet toegeven dat ik wel even moest zoeken naar leuke positiekleding. De meeste broeken vond ik vreselijk, en qua bovenkleding moest ik ook wel even diep in de rekken sneupen.
    Ik denk; ach het is maar voor een paar maanden..

8. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
  9. Dana

Dana Niet meer actief

noppies is mijn favoriet, vooral voor nette zwangerschapskleding slaag ik daar altijd. ook online, vaak de volgende dag al in huis.

10. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Ik heb echt precies hetzelfde probleem, ik vind zwangerschapkleding echt verschrikkelijk, de merken die je opnoemt daar wordt ik ook echt niet blij van. Maar ik koop alles bij een winkel in den haag COS, www.cosstores.com/
    Deze kleding valt heel ruim en ik neem nu gewoon een maatje groter, misschien vind je het niets of te ver weg, maar ze hebben ook een webshop. Nog een hele leuke site waar ik mijn kleding op koop is www.asos.com en dan afdeling Maternity, wel britse maten maar ook heel leuk! Ik hoop dat je er iets mee kunt, succes!

11. Metire

Metire Niet meer actief

ik heb het geluk dat ik mijn eigen broeken/rokjes/enz nog aan kan, maar als ik dan een zwangerschapsbroek draag, is het er een zonder de buikband. ik vind de broeken met band echt nooit mooi zitten! qua bovenkleding neem ik ook normale kleding alleen dan stretch of 1 a 2 maten groter :) ik heb al best een aardige buik maar merk dat je echt niet per se zwangerschapskleding hoeft te dragen! vooral als je het niet erg vind om er wat geld aan uit te geven, dan koop je toch telkens iets anders leuks? :)

12. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben groot fan van QueenMum en, als je een keer zin hebt om diep in de buidel te tasten, dan kan ik je een jurkje of vestje van Fragile aanraden; zo stijlvol!!! Maar wel heel duur dus...

13. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ik heb een beetje moeite met het vinden van zwangerschaps-bovenkleding. Allemaal zo hoog gesloten en nu heb ik eindelijk eens tieten met decollete en dan wil ik ze niet opgesloten hebben. Broeken heb ik goed bij de h&m kunnen scoren en draag nu nog gewone bovenkleding ook van h&m. Had al wat bolero's en lange hempjes die ik nu dus draag. Wil er ook wel niet al te veel geld aan uitgeven aangezien het straks allemaal weer weg kan.

14. bull22

bull22 Niet meer actief

ik heb gewone kleding
    geen zwangerschaps kleding
    draag vaak leggins,
    als je dat nou wat te koud vindt zijn er ook dikkere te koop
    met een leuke top of tuniek als je het een maatje groter koopt kan je het langer aan.

15. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Ik kwam van de week een site tegen Ik pb je hem morgen. O en Esprit heeft ook een zakelijke lijn. Pantalons enz. Die andere sites hebben bv chinos ect Wat moderner dus

16. danielle

danielle Actief lid

17 aug 2010
    151
    14
    18
    NULL
    NULL
    Op de esprit site hebben ze ook veel leuke positiekleding. Ik heb daar al wat rokken en shirts/truien besteld en ontvangen. Zit voor mij heerlijk en stijlvol.

17. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38

Deel Deze Pagina