Ik heb even een vraag.. Ben nu ruim 5 weken zwanger en heb sinds een aantal dagen last van me buik(hoog in me buik, bij me maagstreek) dit trekt door naar mijn rug(streek rond de nieren) Het is inmiddels al wel iets minder.. zou dit van de zwangerschap kunnen zijn? Iemand hier ook ervaring mee?
geen idee, ben zelf niet zo bekend met kwaaltjes. maar het zou inderdaad kunnen, mss wat last van maagzuur?
hoi, zie dat het even al wat geleden is dat topic maar ik ben nu een goeie 4 weken zwanger en heb nu net dat zelfde gevoel. vooral de rugpijn baart me zorgen. hoe ging het verder bij jou?
Pijn rond de nieren; dan denk ik eerder aan een nierontsteking, als gevolg van een blaasontsteking, dit kan zeeeeeer pijnlijk zijn. Even langs de huisarts als ik jou was! Tenzij het bandenpijn is, dan hoef je je geen zorgen te maken.
hier ook buikpijn, aan de zijkant van mijn buik een soort van kramp en dat straalt dan door naar mijn onderrug..ook laag onderin de buik pijn..het komt en het gaat met vlagen, geen kramp hoog in de buik verders
Blaasonsteking/pijn aan de nieren zou ik direct herkennen aangezien ik in het verleden chronische blaasontsteking heb gehad en ook 2 keer nierbekkenontsteking.. Dit was een ander gevoel. Ben inmiddels 2 weken verder en de pijn is weg.. geen idee wat het was, maar het zal er wel bij horen haha
dan zal het er idd wel bij gehoren hebben, mooi dat je ervan af bent nu! kan je weer lekker gaan genieten
Hallo Ik heb ook regelmatig last van steekjes hier en daar t gaat op en af. zo heb ik eergisteren weer nergens last van gehad vandaag heb ik zon dag dat ik overal misselijk van word maar ook echt overal van bluh Ik ben nu precies 6 weken zwanger liefs sweetyangel