Sinds een aantal dagen heb ik nogal last van m'n buik. Het is niet echt buikpijn, maar hij is erg 'aanwezig'. Hij zit me een beetje in de weg en dat komt nog niet door het formaat (ben 3 maanden zwanger). Hopelijk begrijpen jullie een beetje wat ik daarmee bedoel Zou dit komen door obstipatie of hoort zwanger zijn gewoon zo te voelen? Ik word er best onzeker van en vraag me telkens af of alles nog wel goed gaat...
hoi, nu maak ik mezelf ook best wel wat zorgen want ik zelf ben 2 dagen verder als jij. en ik voel bijna niets meer. ik dacht gewoon dat dit normaal was rond deze tijd :s
ik denk dat ik het gevoel wel ken. Ik heb dat de hele zwangerschap door net voordat mijn buik weer heel erg groeit. Het is geen pijn maar gewoon onprettig. Duurt bij mij altijd paar dagen en dan inderdaad is mijn buik weer gegroeid. Weet niet of dat nou de spieren zijn die je voelt of je banden maar deze verklering geef ik er in ieder geval aan. Hou het maar eens in de gaten, misschien is het bij jou ook zo.
ik heb er idd ook wel is last van, dan voel ik me buik gewoon eigenlijk heel de tijd...Ik vergelijk het altijd maar met een bal die opgeblazen word, het heeft in het begin vooral te maken met je darmen en later met het groeien van je buik.
Ken het gevoel ook, idd net een soort bal in je buik en een paar dagen een zeurderig ongi gevoel en dan voel je weer ff helemaal niks... denk ook obstipatie en het rekken van je banden... Hoort er allemaal bij en de 1 heeft er last van en de ander helemaal niet!