Hai, Ten eerste super gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Graag zou ik ervaringen horen van meisjes met PCOS die met behulp van Clomid in combinatie met acupunctuur zwanger zijn geworden. Ik heb namelijk net eerste ronde clomid zonder succes van ovulatie, zwangerschap of menstruatie erop zitten. Ben nu gestart met Duphaston om daarna te starten met 100mg clomid. Om de werking van de behandeling te ondersteunen heb ik voor volgende week een afspraak met acupuncturist gemaakt. Het schijnt namelijk dat acupunctuur baat kan hebben bij de behandeling van fertiliteitsproblemen. Maar graag hoor ik van ervaringsdeskundigen of dit klopt Bij voorbaat dank voor jullie reacties en veel geluk!
Hoi Suzie, Ik heb niet helemaal het zelfde mee gemaakt. Wel heb ik een lange weg moeten bewandelen om zwanger te raken. Dit is uiteindelijk gelukt na een tweede IVF poging. Deze heb ik gedaan in combinatie met acupunctuur. En hoewel ik het niet verwachte, mijn menstruatie leek door te zetten, was ik toch zwanger. Ik denk dus inderdaad dat acupunctuur heel goed kan helpen bij fertiliteitsbehandelingen. Ik denk altijd maar zo, baat het niet dan schaad het niet. Het is alleen zo dat de acupuncturist tijdens zwangerschap niet meer op bepaalde plaatsen mag prikken. Hopelijk heb je hier wat aan. Succes met je behandeling(en) Groetjes Tamara
Hai Tamara, Dank voor je reactie! Ja zulke berichten hoopte ik op! Gefeliciteerd joh dat je zwanger bent geworden! Veel geluk in je zwangerschap en erna! gr
he meid ik heb geen acupunctuur gedaan ik ben met clomid 100 mg zwanger geraakt. maar ik heb idd goeie verhalen gehoord daar over. ik wens je veel succes en ik hoop voor je dat je snel zwanger mag wezen liefs
Ook dat is heel positief om te horen Ik begin overmorgen met 100mg! dus ga er helemaal voor! super gefeliciteerd en alle geluk!