Hallo, Gisteren was ik op een festival en werd ik ineens door iemand opgetild. De armen zaten eerst onder mijn buik maar schoven door het optillen naar boven zo rond het dikste stuk. Ik werd vrij stevig vastgepakt, en mijn buik werd ook flink ingedrukt. Dat deed best wel zeer en ook daarna voelde mijn buik nog een tijdje beurs aan. Ik heb verder geen krampen of bloedverlies en ben morgen 20 weken zwanger. Nu denk ik niet meteen allerlei enge dingen, maar een beetje geruststelling dat dit geen kwaad kan voor de baby is toch welkom...
Hoi Stiertje88, niet zo'n handige actie van diegene... Maar wat je zegt; zolang je verder geen klachten meer hebt en je voelt de kleine bewegen (mocht dit al het geval zijn) is het prima. Een continue pijnlijke harde buik, bloedverlies of buikpijn als weeën zijn redenen om meteen aan de bel te trekken. Je kunt voor je eigen geruststelling altijd bij de vk of de gyn terecht om naar het hartje te luisteren. Maar ik denk dat het voor nu geen probleem is. Groetjes Brigitte