ik ben afgelopen woensdag naar de vk geweest voor een vroege echo(diagnostise echo of zo geloof ik ) nadat ik een paar dagen van te voren een licht positieve test had een paar weken daarvoor testen ik met een ander merk ook al ligt positief. Maar de vk kon geen zwangerschap ontdekken ze raden me aan om toch weer een verwijzing naar de gyn te vragen ivm meet de lange tijd dat ik niet ong .ben geweest en de vage testen. Dat heb ik dus gedaan en moet nu wachten tot ze bellen voor een afspraak. Maar normaal heb ik een tempratuur van rond de 35,0 35,5 en de laatste 2 dagen gaat me temp omhoog 36,4 36,9. nou weet ik uit eigen ervaring wanneer ik zwanger ben me tempratuur omhoog gaat maar omdat ze geen zwangerschap heeft gezien snap ik het niet. zou het kunnen zijn dat er misschien toch een zwangerschap zit maar misschien net ingenesteld is geweest of misschien nog in de leider en dat ze heet niet heeft kunnen zien bvd groetjes moniek
Goedenavond, het kan zijn dat je de zwangerschap nog niet te zien was op de echo, omdat de echo te vroeg gemaakt is, of er bestaat een vermoeden dat er sprake is van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap (maar als dat vermoeden bestaat mag je verwachten dat de verloskundige dit gemeld zou hebben). Het is dus goed om langs de gynaecoloog te gaan. Ook als je niet zwanger blijkt te zijn, is het goed te weten waarom je niet ongesteld wordt en positieve testen hebt. Succes! Groetjes Monique
dank je voor de reactie de vk heeft er wel bij gezegd dat ze verwachten dat ik zeer snel ong zou worden maar dit niet zeker wist aangezien ik al een gynecologische geval was en als ik nog meer klachten kreeg ik weer terug moest komen. ik maak hier dan uit op dat ze misschien zelf ook denk dat het te vroeg is al heeft ze dat niet gezegt