Ik kon het filmpje dus niet afkijken. Vreselijk. Hoop dat jullie allemaal even de petitie willen tekenen. Misschien kunnen we die beestjes dan helpen! Bedankt... ~Origineel bericht~ Beste mensen, Onderstaande beelden uit Japan ontving ik van iemand en hebben mij diep geschokt. Ze zijn walgelijk en roepen echt om actie. Zeker de mensen die ooit met dolfijnen gezwommen of gedoken hebben moeten dit verschrikkelijke beelden vinden. Maar ieder weldenkend mens kan bedenken dat deze massa slachtpartij een halt toegeroepen moet worden. Dat kan alleen met actie van de rest van de wereld. Willen jullie alsjeblieft deze petitie tekenen? Bekijk de walgelijke video op: http://www.glumbert.com/media/dolphin Edit door beheerder: Meiden dit is echt een schokkende video! Kun je niet tegen dit soort video's kijk dan niet maar teken direct de petitie via onderstaande link! En teken daarna de petitie op onderstaande link: http://www.petitiononline.com/golfinho Zend dit AUB door naar al uw bekenden, hoe meer handtekeningen hoe beter! Alvast bedankt!
gadverdamme toen hij begon met zagen in de hals van dat arme beest kon ik niet verder kijken mijn handtekening EN vervloekende COMMENTS hebben ze
Ik heb ook getekend! Wat het filmpje betreft...echt WALGELIJK heb hem niet afgekeken want ik vindt dit echt zoooo vreselijk ale:
Ik heb getekend, maar naar het leed zelf kan ik echt niet kijken hoor (heb ik dus ook niet gedaan), echt te walgelijk voor woorden gewoon! My signature number for this petition is 447687.
448714! we gaan de goeie kant op! Ga het filmpje absoluut niet kijken want als ik ergens niet tegen kan is het tegen dierenleed!
Heb het filpje niet bekeken, kan er niet tegen. Maar heb wel getekend. mijn petitienr was al 449669. jessica
vind het heel zielig ik heb het filmpje niet gezien, ik heb gewoon getekend.... misschien het filmpje weghalen? ik weet het , je hoeft het niet aan te klikken om het te zien, maar vind het gewoon zooooooo wreeddd.. misschien komt het al omdt ik de hele dag down ben (vraag me niet waarom ik weet het niet ) maar zit nu echt te janken van ellende , zw hormonen? blegh ga me kat maar ff kroelen *snik* bah ik haat mensen die dieren mishandele.,. bah bah