haj meiden na alle pijntjes vindt ik het nu even tijd om te lachen. de mannen van ons kunnen soms droog uit de hoek komen en kijken dan naar je en vinden je ergens op lijken omdat ons lichaam zo veranderd. ik lag in het ziekenhuis en was nog er duizelig van de morvine van de vorige dad en vroeg aan mijn vriend als die mee wilde in de douch zo dat ik me even kon wassen. zeg die in eens je k*t ziet er ook uit als een dubbelen wopper. zit je dan met je goede gedrag. haha, heeft julliej man al wat raars gezegt
hey mijn man haalt soms grappige stoten uit laatst zei ik tegen hem dat de baby hem nu kan horen dus hij wou een liedje laten horen wat doet hij hij blaast heel hard in men oor . hij dacht dat de baby hem via daar hoorde haha mannen he
Nou die had van mij ook een stoot gehad Ik loop steeds te zeuren over mijn mooie strepen. Van de week zegt manlief...schat ik vind je zooooo lekker nu je zwanger bent..alles is zo lekker vol je borsten je kont je heupen etc etc. Dus ik zeg jaaaa behalve die strepen die zien er niet uit, Nou zegt ie......er is tenminste een beetje kleur en weet je wat? Ze zijn nog paars ook.....mijn lievelingskleur Wat een schat he.......probeerd me wijs te maken dat ie het nog mooi vind ook hahahahahahahaa
hahaha leuk mijn man zei vlak na dat Lindsey was geboren... "het was zo mooi om te zien hoe die sluizen open gingen en lindsey naar buiten kwam" whahahaha hoe komt tie erop
Hahahaha! Ik vind het erg leuk om te zien dat mijn man zo zorgzaam is geworden. Altijd als hij thuiskomt van zijn werk en als hij weer weggaat, kust hij mijn buik uitgebreidt. Afgelopen zondag deed hij dit weer, en hij kreeg me toch een schop van de baby, precies op zijn lippen. Hij was ff helemaal verbaasd haha. Hij voelt de baby vaak schoppen, maar nog nooit op zijn lippen. Hij heeft zich ook aangemeld voor een wekelijkse mail met de vorderingen van de baby. Een tijd terug stond erin dat je met een wc rol op de buik de baby's hartslag kon horen. Dus hij moest dat natuurlijk proberen....maar hoorde niks. Maar hij vond wel dat ik allemaal mooie audi tekens op me buik had van de wcrol haha En de straie op mijn benen noemt hij liefkozend tijgerstreepjes
nou mijn schoonvader dan, goh mooie strepen heb je. laat je ze tatoeeren met tijgerpatroon? wat een gek zeg pff!
hahaha.... Mijn man kwam een paar weken geleden met de spoelslang van het strijkijzer uit de bijkeuken en vroeg: hee schat, is dit nu het kolfapparaat? HAHAHA....ik heb er nog steeds lol om!
Hahahahaha moooii om te horen. aade ene kant moest best om lachen toen die dat zij. kijkt iej va de week onder de douch ohhh hij is weer gekrompen naar cheesburger. ach ja mannen
Ik zou m n dubbele wopper om zn oren draaien Ach die van mij is dr niet eens meer bij, dus die kan niets zeggen... Maar zou toch wel liever iets meer op n normale manier horen dan k*t t klinkt n beetje, vrouwonvriendelijk. Maar zo zou die van mij t ook waarschijnlijk gezegd hebben als hij er nog bij zou zijn. Maar die was ook ECHT vrouwonvriendelijk dus dat had anders gelegen...
ik zit hier alles hardop voor te lezen tegen mijn vriend, we liggen hier echt samen in een deuk! Echt geweldig dit! kan zo even niets bedenken wat mijn vriend voor geks gezegd heeft.... als ik het weet kom ik het zeker hier melden!
ene kant is het zeker vrouw onvriendelijk, maar aan de andere kant als ik dan terug denk aan hoe die kop van hem er uit zag, dan moet ik er ook echt om lachen. hahahahaha
Sluizen, tijgerstreepjes, kolfapparaat, ik lig plat hiero! Wat zijn "zwangere" mannen toch aandoenlijk! Ik heb ook iets grappigs meegemaakt, niet zozeer iets wat hij zei, maar wat hij deed. Moeten jullie eerst even naar mijn banner kijken, oke komt ie: Van het weekend legt hij zijn oor op mijn buik en ging aandachtig liggen luisteren, ik heb maar niks gezegd, vond het zo schattig!
Mijn vriend zei steeds voor de grap dat ons kindje via de 'navelperiscoop' naar buiten kon kijken. Bleek later dat ie dat zei omdat ie echt dacht dat de navelstreng naar MIJN navel toe loopt! hahaha. (En wat dacht je dat de functie van de navelstreng is dan?) Ik heb m maar een klein anatomielesje gegeven...!
Hahaha mijn man belde mij laatst dol enthousiast op met de mededeling : " Ik word PAPA!" Mijn reactie: "dat wist ik al, tenzij je me nog iets anders te vertellen hebt!" Ik vond het zo schattig en lag echt helemaal in een deuk!