Ben benieuwd of dit bij andere ook herkenbaar is. Het is nl zo, dat wanneer mijn vriend Nick in bed gaat leggen hij overstuur raakt. Hij wil absoluut niet dat hij hem in bed legt. Als ik er niet ben rond bedtijd gaat het gewoon prima. Maar anders blijft hij mama roepen. Herkenbaar en hoe gaan jullie ermee om? Wat we nu doen is ook wel samen hem op bed leggen, dan is het geen probleem. Denk dan, is een fase, gaat wel weer over. Nu denk ik toch, het moet toch maar zo. Anders lijkt het nooit over te gaan. Op dit moment is het ook krijsen boven, zo moeilijk om dat toch beneden te blijven zitten.. Graag jullie advies!! Thanxxx
ik herken dit duidelijk hier precies het zelfde,als papa hem op bed legt is het krijsen gillen maar legt mama hem op bed dan is het goed en ik denk idd een fase,want hij word ook vaak krijsend wakker soms legt papa hem eerst op bed en dan gaat mama naar boven om hem trutste te wensen
Hier enigzins vergelijkbaar. Naar bed brengen en gaan slapen gaat prima met papa maar als ze 's nachts wakker word kan papa haar met geen mogelijkheid troosten en wil ze perse mama