Buik gezakt

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Dais77, 16 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Hallo,

Momenteel ben ik 32 weken zwanger. Ik merk ineens dat ik meer lucht krijg en iedereen ziet dat mijn buik is gezakt. Mijn dochter van twee is heel ziek geweest deze week en ik heb amper geslapen en constant lopen rennen en vliegen van de huisarts naar huis en naar het ziekenhuis. Ik had enorm veel harde buiken en krampen. Dit gaat nu weer beter maar ik vind het wel wat vroeg voor indalen. Is dit normaal?

Alvast bedankt.

Dais

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Dais.

Je hoeft niet ongerust te zijn. Dat die kleine nu al aan het indalen is wilt niet zeggen dat je te vroeg gaat bevallen.
    We zien dit veel vaker.
    En die kleine kan deze week ingedaald zitten en volgende week weer hoog zitten want het hoofdje is nog klein vergeleken met je bekken.

Doe je nu even rustig aan?

Groetjes Ineke

3. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Dag Ineke,

Bedankt. Ik heb namelijk tijdens mijn vorige zwangerschap met 28 en 33 weken weeen gehad dus ik was even ongerust. Vorige keer hebben ze de weeen kunnen stoppen met remmers.

Dit kindje mag nog wel 8 weken blijven zitten, graag zelfs.

Vorige keer had ik weeen maar ik had dit niet door. Ik dacht dat het veel harde buiken waren.

Nogmaals bedankt.

Deel Deze Pagina