Pijn in m'n buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Devana, 11 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devana

Devana Actief lid

8 mrt 2008
    138
    0
    0
    Mogge allemaal,

Ik heb ff een vraagje, ben vanochtend wakker geworden met hele erge pijn in m'n buik, een beetje een erge ongi kramp. Alleen hield dit vrij lang aan, alsof ik erg nodig naar het 'toilet' moest. Alleen toen ik ging moets ik niet en werd ik nog erg misselijk ook, en duizelig....
    Ik heb wel vaker van deze krampen, alleen niet zo heel erg.

Weten jullie wat dit is, ik maak me best wel zorgen..

Veel liefs
    Devana

2. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ik heb dit in de eerste 8/9 weken ook een paar x gehad. Weet ook nog steeds niet precies wat t was, maar andere zeiden dat t waarscijnlijk mijn darmen waren die toch in de verdrukking komen door je groeiende baarmoeder.

3. Devana

Devana Actief lid

8 mrt 2008
    138
    0
    0
    Thnx voor je antwoord, was er echt ff naar van vanochtend en ga gelijk van alles in m'n hoofd halen..
    Ik denk toch dat ik de vk ga bellen dinsdag, een week erna heb ik een afspraak.. Hoop dat ik dan een termijn echo krijg om te zien of alles goed zit. Ben zo bang dat het niet goed zit, het was ook zo snel raak!

Liefs

4. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ja, ik kan me voorstellen dat je je vanalles in je hoofd gaat halen, ik werd er ook helemaal ongerust van. Vooral omdat het zo lijkt op menstruatie pijn.

Ik hoop dat de vk je een beetje gerust kan stellen :)

5. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hai meid,

Ik had het ook zoooo erg...!
    Vooral in de ochtenden.
    Ik ben zelfs een aantal keer 's nachts wakker geworden van de pijn.
    Ik ben toen ook met 7 weken naar de VK gegaan en we zagen een heel mooi hartje kloppen :D
    Zij zei toen dat het echt kwam door mijn darmen.
    Met een week of 9 is dat weg....

Nog even volhouden

Groetjes Debby

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb dat ook gehad met 8 weken. Ik had ineens zo'n ontzettende pijn in mn buik, krampen, ik werd licht in mn hoofd. Ik ben naar de WC gegaan en heb allene maar overgegeven. Ik was lijk en lijkbleek en ik zweette als een otter, ik riep mn vriend als of hij een ambulance wilde bellen aangezien ik echt dacht dat ik flauw ging vallen.

Was na 10 min weg, daarna nooit meer zo erg gehad gelukkig. Kwam ook door de darmen.

7. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Ik heb het ook!
    De eerste keer viel ik bijna flauw van de pijn en omdat ik ook wel wat in paniek raakte. Nu heb ik het nog steeds, bijna altijd 's nachts en behoorlijk pijnlijk. Het houdt een 15 min. aan en dan zakt het weg. Maar ik heb geen bloedverlies of zoiets dus het zal wel erbij horen. Maar het is best eng. Over een ruime week heb ik een echo, dus daar kijk ik erg naar uit!
    bar

8. Devana

Devana Actief lid

8 mrt 2008
    138
    0
    0
    Hey Meiden,

Ontzettend bedankt voor jullie reakties! Wat is het toch heerlijk om jullie om raad te kunnen vragen!
    Ik had het idd ook zooooo erg dat ik er wakker van werd 's nachts... En zweten! Niet normaal, was ook duizelig.. En die buikpijn ging niet over....
    Heb het sindsdien niet meer gehad. Maar en wel weer gerustgesteld door jullie! Thnx :D

Nog één weekje en dan naar de vk, hoop zo dat we dan een echo krijgen!

Liefs
    Devana

Deel Deze Pagina