Ik las in een boekje dat de zwangerschapcreme van Weleda een goede is. Maar of die toevallig bij de schrijfster werkte, of dat ze toch geen straie had gekregen weet je natuurlijk niet....
ik hoorde nertsolie... keb zelf puur mamam maar vind hem stinken en nu heb ik zwitsal krijg je wel een lekkere zachte buik van grtjes
Dit hou je helaas niet tegen, je krijgt het of niet. Ik ben gelukkig nog niet "getroffen"door de striae maar ik smeer iedere dag met dove creme, toen ik zwanger was van mijn dochter had ik een soort olijf olie bij de DA gekocht dit heild de huid lekker vet en was ook zgn . tegen straie maar ja je houdt het helaas niet tegen.
bestaat niet je houdt het nl tegen omdat het van binnenuit komt. Wat wel goe dis is de doorbloeding te stimuleren en dat doe je door een masserende beweging te maken maar daar heb je geen dure creme voor nodig. ik gebruik gewoon body lotion.
Zelfde hier... Een GPS hebben wij niet meer nodig En ook vanaf het begin van de zwangerschap beginnen smeren. Het mocht niet baten
Als je als puber striemen hebt door het groeien, is het waarschijnlijk dat je ook tijdens je zwangerschap het zal krijgen. Ik ben volop aan het smeren (van Waleda) maar ik vrees het ergste
Hihi hier ook.. ging van voor naar achter... heb het ook boven m'n billen Maar ja je krijgt er iets moois voor terug
Dit is onzin aangezien ik het wel heel erg op mijn billen heb maar gelukkig niet op mijn buik. Ik denk gewoon dat als iemand een "tere" huid heeft die veel eerder straie krijgt .
Heb wel straie van het langer & brder worden op mijn heupen... ergens rond mijn 12e ofzo 'gekregen', dus ik vreesde het ergste. Heb vanaf dag 1 elke dag 2 x gesmeerd met buikendinges van de Hema en Weleda en heb geen enkel lijntje. Terwijl ik toch echt een meeegabuik had... Ik vraag me af of ik anders wel wat had gekregen, misschien dat het toch wel iets scheelt als je je vel (en wat er onder zit) een beetje soepel houdt, kan misschien net het kleine verschil zijn tussen net wel en net niet...
word wel vaak gezegt ja of het zo is moet ik nog maar achter komen,mijn moeder heeft ze namelijk hellemaal niet met 3 kinderen dus laten we het hopen,zo niet pech gehad ik heb er wat moois voor terug gekregen.
ja is ook, als je eeuwig slank en striemloos wilt blijven moet je niet aan kinderen beginnen..hahah...maakt ook eigenlijk niet uit