Hoi damens, Ik vind deze maand mijn tempkaartje maar erg vreemd. Ik heb gekeken of mijn termometer kapot is maar ook dat is niet het geval. Weet iemand misschien wat het kan zijn? Te weinig hormonen ofzo wat je aanmaakt na je ei? Alvast bedankt!
Hoi BabyD, Bedankt voor je reactie! Dat geeft wat meer moed ik heb namelijk nog niet eerder zo'n temp kaartje gehad dus ben heel benieuwd!! Liefs
't Is ook elke x weer spannend Mijn temp steeg toen ook pas 8dpo hoger. Ben benieuwd naar je temp van morgen .
Jaaa ik ook! Vanochtend was het weer 36,6 dus hoop dat hij morgen mooi gaat stijgen! Morgen 8 dpo dus spannend!
spannend!! Ik ben nu de 3e cyclus aan het temperaturen. De vorige 2 cyclussen had ik na de ovulatie een onstabiele temperatuur. Nu deze ronde is mijn temperatuur erg stabiel. Ik hoop dat het iets goeds betekend. Ik probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn.. Dit is voor ons de 7e ronde ik ben vanaf vorig jaar augustus gestopt met de pil. Ik temperatuur trouwens vaginaal en jij? Jij vandaag 7 dpo ik 6. Ik duim voor je dat het iets goeds mag betekenen!!
Jaa spannend hè!! Jou kaartje is ook mooi stabiel! Ik ben nu ook 3 cyclussen aan het temperaturen en ook nog niet zo'n stabiele temp gehad na ei. Ik temp ook vaginaal vind ik wat prettiger. Jullie zijn ook al een tijdje bezig dus? Wij zijn vanaf februari 2012 bezig ook een afspraak staan in het zh maar ik hoop zo dat het niet door hoeft te gaan!! Ik duim ook voor jou dat je straks een mooie positieve test in handen hebt! Laat je het even weten? Ben wel erg benieuwd! Groetjes
Weet jij al wanneer je eventueel zou gaan testen? Ik probeer zo nuchter mogelijk te blijven.. Ik denk dat als mijn temperatuur zo mooi stabiel blijft of hoger wordt ik a.s. maandag een testje doe dan zit ik 11 dpo. Ik zie net dat we ook hetzelfde gemiddelde voor eisprong hebben toevallig hoor! jij blijft schommelen tussen 36.6 / 36.7 en ik 36.7 / 36.8 Hoelang is jou luteale fase?
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik wil wachten tot nod maar ik hoop dat ik dat kan volhouden ! Ik probeer mezelf ook niet gek te maken want elke maand voel je wel van alles en elke keer weer die teleurstelling hè Jaaa grappig hè! Mijn lf was verschillend de ene keer 13 en ook al wat maanden 4 dagen voor nod bruine afscheiding en dan wist ik meestal dat het niet raak was. En hoelang is jou lf?
van de afgelopen 2 cyclussen die ik getemperatuurd heb was de ene 12 dagen en de andere 14 dagen. Ik houd je even in de gaten haha
ja die van mij begint te stijgen.. Ik hoop dat ie nu zo hoog blijft dan heb ik een triphasic patroon. Misschien gaat die van jou nog stijgen binnen enkele dagen ben benieuwd!! Vind het wel steeds spannender worden ( moeilijk met zulke kaartjes om er niet te veel mee bezig te zijn! )
Jaa jou kaartje ziet er goed uit hoor! Op internet heb ik wel is gelezen dat het wel is raak kan zijn met zo'n triphasic chart. Ja ik vind het ook erg spannend! Vooral omdat ik nog niet zoiets heb meegemaakt ik hoop dat mijne morgen wat meer stijgt!