Ik wil voor Iris maandag een winterjasje (mt 86) gaan kopen. Wie heeft tips voor een leuke, vrij goedkope winterjas?? Via MP doe ik maar even niet; heb pas een mt 86 gekocht (staat echt in t label) en die kan ze zonder overdrijven volgend jaar winter nog wel aan denk ik...
ik heb pas bij zeeman voor mijn dochter gekocht. Zij heeft pas 62 maar groter hebben ze ook wel lijkt me en ik vind het persoonlijk erg leuk. Anders V&D. Die hebben ook altijd leuke jassen
zag bij prenatal ook al leuke jassen, en niet zo duur vind ik, eurootje of 25. Verder hebben ze bij h&m altijd goedkope jasjes. Anders ook eens bij Zeeman & Wibra kijken, maar daar ben ik niet zo'n fan van, aangezien dat van die zweet-jasjes zijn qua materiaal.
Hema heeft ook leuke jasjes. Wat is je bestedingsruimte ongeveer? Ik loop meestal gewoon ergens tegen aan in de uitverkoop (oude collectie of koop in het voorjaar soms al leuke jasjes). Zou gewoon bij verschillende winkels binnen lopen en kijken wat ze hebben,goed op folders letten enzo
Heb vorig jaar bij een kinderkledingwinkel een jas gekocht die voor de helft was afgeprijsd, dat is haar goede jas . Bij de zeeman heb ik een jas gekocht voor 8.- en bij de V&D eentje van "overjarige" collectie (echt nog keileuk) voor 5.-. Allemaal maat 86. Kan ze er wel tegen dacht ik zo!
Ik heb bij Prenatal een superleuke jas gezien deze week, volgens mijn voor 21,95. Spijt dat ik hem niet gekocht heb trouwens en denk erover om terug te gaan. Ze hadden ook best veel keus in kleur en model. Bij babyplanet ook leuke jassen maar die waren weer een stuk duurder.
Ik heb gisteren een hele leuke jas bij Zeeman gekocht met wanten, sjaal en muts. Was in totaal 9.99 kwijt. Dan kan ik ook nog eens iets nieuws kopen mocht de kleine dame nog een andere maat nodig hebben in de winter. Ik vind de jas erg mooi en lekker warm
Ik heb bij de hema een leuk winterjasje gekocht voor me zoon. Die was 25,maar laats was er een koopavond van de Hema en daar kreeg je 15% op alle artikelen, dus dat ging er nog van af. En bij de Hans Textiel, Zeeman en H&M hebben ze leuk winterjasje.
Als je nijntje leuk vind: Bij V&D hebben ze een prachtige nijntje jas voor 25 of 30 euro , echt erg mooi... Nijntje staat er overigens niet overdreven op hoor..
Ik heb het wel via mp gekocht, gewoon alleen in je eigen ongeving kijken zodat je hem op kan halen. Dan zie je gelijk of het wat is. Ik heb er nu 1 van mexx voor 7.50
Ik heb er twee, eentje van Oilily van vorig seizoen, voor 1/3 van de prijs en eentje van Zeeman voor 7 Euro.
Dank voor jullie reacties. Bij Zeeman ben ik jammergenoeg niet geslaagd; ik zag leuke jasjes (bv felgroen met bloemen erop) maar die hadden een capuchon met bont en daar hou ik niet echt van. Nog andere jasjes ook, 7,-, maar daar waren de mouwtjes weer heel smal van, terwijl Iris echt geen dikkerdje is. Ik neem jullie tips 'mee' en ga deze week even fanatiek verder kijken
mn schoonmoeder heeft er eentje bij c&a gekocht voor alyssa. (ze was alleen vergeten dat alyssa er al 2 heeft en er nog eentje krijgt van een vriendin van me) alyssa heeft nu de winterjas van vorig jaar aan (mt 74) en daar komt ze een heel eind de winter mee door en de andere is mt80. ik denk dat je het beste even bij de eerder genoemde winkels moet gaan kijken en passen want het verschilt nog wel eens hoe de maat valt. liefs doris