Ik voel niks

Discussion in 'Zwangerschap' started by dolfijn, Dec 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dolfijn

dolfijn Bekend lid

Sep 25, 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    He dames,

Hier is het onzekere typje weer.
    Hopelijk kunnen jullie mij even een beetje opbeuren. Het volgende is het geval.
    Sinds vorige week dinsdag weet ik dat ik zwanger ben. Helemaal geweldig natuurlijk. Vandaag ben ik 5 weken en 1 dag zwanger.
    Ik ben alleen bang dat ik in mijn enthousiasme een beetje hard van stapel ben gelopen. Sinds ik het weet ben ik alleen maar bezig met zwanger zijn, lees alles wat ik erover kan vinden, heb het boek Veilig Zwanger gekocht, heb me al aangemeld bij MvM en inmiddels ook een gesprek gehad. De VK is al gebeld voor een intake etc etc. Een aantal collega's weten het al. Ben zelfs al bezig met iets leuks te verzinnen hoe we met kerst onze ouders het leuke nieuws gaan brengen....
    Nu heb ik vannacht gedroomd....dat het dus mis ging. En een stemmetje in mijn hoofd zei dus 'Ja, dat komt ervan als je alles zo snel wilt...'
    Nu durf ik dus helemaal niks meer. Boeken liggen in de kast, kadootjes voor onze ouders maak ik niet af. Dit forum probeer ik te vermijden. Ik kan alleen nog maar doemdenken.
    Dit is toch niet normaal?
    De onzekerheid komt ws ook door het feit dat ik (nog) helemaal niks merk van mijn zwangerschap. Voel bijna niks, alleen beetje darmplopjes.

Wat moet ik hier nu mee? :(

Kus, Dolfijn

2. Female

Female Niet meer actief

hoi meid, allereerst gefeliciteerd!

dat alles om je heen nu even uit zwanger bestaat is echt normaal hoor! alles staat op zijn kop en is nieuw dus je moet nog even wennen... probeer je niet teveel zorgen te maken en er nu alvast van te genieten... die droom zal echt niets betekenen hoor... en dat je zo weinig voelt: meestal beginnen de klachten pas na ong 6 weken. bij mij begon alles zelfs pas echt met 10 weken!

dus het gaat écht wel goed hoor! geniet er maar van

liefs

3. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Ik denk dat iedereen dat wel heeft... bang dat het misgaat.
    Ik voelde eigenlijk ook niks, pas de laatste tijd heb ik last van 'buikpijn'.
    Ben eigenlijk niet misselijk geweest, het enige waar ik last van had was vermoeidheid...

Wij hebben onze ouders een rompterje ingepakt met een kaartje: over 8 maanden kom ik het passen.
    misschien een idee voor onder de kerstboom? Er zijn zoveel leuke dingen!
    M'n broer en c=schoonzus hebben een rol beschuit gekregen met: neem je in juni de muisjes mee. En de oma's een 3d lijstje met een babysokje... Ik heb dus verschillende leuke dingen gedaan om het te vertellen. ;)

Share This Page