Hoi dames, Wie heeft er ervaring met extreme HG en ook extreem gewichtsverlies? Wanneer werdt je kleine geboren. Had je complicaties tijdens de zwangerschap? Hoeveel woog de kleine? Ik ben nu 33 weken en 4 dagen zwanger. Heb al vanaf week 6 Hypermesis gravidarum. In totaal ben ik nu 21 kg afgevallen. En nog geen kilo bijgekomen. Ik val nog steeds af. (Vorige week nog een kilo eraf gegaan helaas) 2x opgenomen geweest ivm uitdroging. En nou dmv zofran kan ik voorkomen dat k wordt opgenomen. Maar goed gaat het niet. Nu heb ik ook veel harde buiken en best pijnljjk. Maar niet regelmatig. Dus gynecoloog maakt zich er geen zorgen om. Ik heb al hele zwangerschao het gevoel dat hij eerder komt. Wel was hij met 32 weken geschat op 2kilo. Tzou geen kleintje worden zeiden ze!! Maar bij wie kwam de kleine te vroeg. En waren er conplicaties ivm gewichtsverlies etc. Sorry voor het lange verhaal hihi. Groetjes Denise.
Bij de 1e ook extreme Hg gehad en 9x opgenomen geweest in zkh en bij de 2e tot 15 weken Hg gehad en 3x opnames gehad maar naar de bevalling van de 1e totaal 27 kilo afgevallen, was ook niks aangekomen tijdens deze zwangerschap. Maar ik ben ingeleid met 39+6 weken want meneer vond het ondanks het ziek zijn van mij heerlijk binnen daar.. hij was 50 cm en 2835 gr... maar mijn 2e zoontje was ook niet groot 48 cm 3190 gr ook ingeleid met 39 weken maar nadat de Hg afgezakt was kreeg ik de rest van de tijd dagelijks migraine en bi dus ja en nu wordt mijn meisje ook klein geschat dus ik maak niet zulke grote kindjes.. waarvan ik dus eerst wel dacht dat mijn 1e zo klein was door de Hg is nu dus gebleken dat het niet zo is... Ik heb er niet veel over gehoord dat je meer kans op vroeggeboorte hebt bij Hg.. wel wil ik je heel veel sterkte toewensen want weet helaas er alles van..
Wow jeetje wat enorm heftig zeg!! Hoe verloopt je zwangerschap nu? Wat fijn om te lezen dat de hg geen gevolgen heeft gehad voor jou kleintjes! En dankjewel! This idd enorm zwaar. Maar gelukkig is het einde langzaam in zicht. Hoe ging het na de bevalling? Had je nog steeds een afkeer tegen eten etc? En zoja hoelang duurde dat nog? Sorry voor alle vragen Xxx
De ene is nu 6 jaar en de andere bijna 3 Het zijn 2 grote stoere jongens geworden al en mijn oudste is echt groot en lang geworden... Deze zwangerschap gaat op paar dingen na erg goed maar ik heb vorig jaar een Maagverkleining gehad dus of dat er iets mee te maken heeft weet ik niet.. 3 uur naar de bevalling mocht ik kiezen wat ik wou eten van mijn stiefvader en die heeft toen Chinees gekocht voor mij en kon direct weer volop eten... en half uur naar de bevalling gelijk beschuit met muisjes en wat was dat lekker... HG was direct weg.. alleen heb een afkeer tegen vlees ontwikkelt en dat is nu nog wel een beetje dat ik bepaald vlees niet meer eet waar ik vroeger het juist allemaal wel at want was een echte vleeseter...maar verder ben ik daarna gewoon weer gaan eten. En ja weet dat het echt zwaar is en heb echt met je te doen;( het wordt ook zo onderschat HG ook door de omgeving althans bij mij zo waren maar weinig die het echt begrepen wat je doormaakt...