buik 'hangt' laag?

Discussion in 'Zwangerschap' started by annika, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annika

annika Actief lid

Feb 9, 2006
    243
    0
    0
    :( Het was mezelf ook al een beetje opgevallen maar omdat er nu ook iemand wat van zei vraag ik me af of het wel okee is... Mijn zwangere buik hangt best laag... Maar degene die mij er zojuist op aansprak zei dat dat eigenlijk pas vlakvoor de bevalling gebeurt? En ik ben pas in november uitgerekend? Moet ik me nou zorgen maken??

2. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Misschien komt het doordat je kindje in ingedaald, dan zakt je buik ook ietsje.

3. diana1982

diana1982 Actief lid

Oct 25, 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    Die van mij hangt ook laag. Ze denken allemaal dat ik een meid krijg hahaha ze zitten toch helemaal verkeerd.

4. jacoba

jacoba Fanatiek lid

Mar 6, 2006
    3,436
    0
    0
    tollebeek
    Mijn buik hangt nu ook laag handerhalve week had ik nog een flinke buik .
    Van het weekend toen ik in de douche stond en naar beneden keek dacht ik wel even waar is mn buik gebleven.

5. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Ja, eerste kindjes kunnen al rond week 32 indalen en dat zal bij jou wel het geval zijn. Maar het heeft inderdaad helemaal niets te zeggen over wanneer je zult bevallen.

Groetjes,
    Nikki F

6. rachel22

rachel22 Actief lid

Feb 16, 2006
    239
    0
    0
    verzorgende c
    mijn buik hangt ook laag nu maak je maar geen zorgen ik denk dat dat wel goed zit.

7. Panda

Panda Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    2,248
    0
    0
    Mijn buik hangt een stuk lager wanneer de kleine met z'n koppie naar beneden ligt en hoger wanneer hij in stuit ligt. Misschien speelt dat mee? En indalen kan idd al best vroeg in de zwangerschap.

8. annika

annika Actief lid

Feb 9, 2006
    243
    0
    0
    Oh gelukkig, dankjulliewel voor de antwoorden. Als ik nu ook terugdenk, heeft mijn buik eigenlijk nooit hoog gezeten, het is dus ook niet ineens laag, het is vanaf het begin al een lage buik geweest....

Share This Page